יום שישי, 16 באוקטובר 2015

השכרת קראוון



לא רק בכבישים של ארצות הברית אפשר לטייל עם קראוון ולהיזרק באמצע שום מקום
כשאנחנו חושבים על טיולי קראוונים, אנחנו חושבים בראש ובראשונה על הכבישים הפתוחים והענקיים של ארצות הברית, ועל קראוון שחונה לצדו של הגראנד קניון או של כל מונומנט טבעי כזה או אחר, ונותן ליושבים בתוכו את השילוב בין הבית הנייד שלהם ובין חיק הטבע אליו הם כמהים כל כך. ואמנם, טיולי קראוונים הם פופולאריים במיוחד בארה"ב ובאירופה, אך כיום גם בישראל מדובר בסוג טיולים שנמצא בנסיקה בפופולאריות. כיום גם בישראל מבינים שהשכרת קראוון ויציאה לחופשה ספונטנית בחיק הטבע עם המשפחה או עם החברים זה כל מה שצריך בשביל לארגן את החופשה המושלמת, עם הנאה מכל העולמות – זה של הטבע וזה של הבית.




השכרת קראוון – לבחור את הקראוון בהתאם לכמות האנשים שיוצאים לטיול וצרכיהם
כאשר אנחנו פונים לשירות של השכרת קראוון, אנחנו קודם כל צריכים להבין מי יוצא לחופשה וכמה יוצאים לחופשה. כשנבין את הכמות ואת המרכיב האנושי, נבין גם מהו סוג הקראוון שאותו אנחנו צריכים לשכור. אנחנו צריכים לזכור שקראוונים נבדלים זה מזה בעיקר בגודל ובהתאמה לכמות שונה של אנשים, ולכן כדאי להתאים את סוג הקראוון לכמות המדויקת שיוצאת – מבחינת נוחות ומבחינת מחיר.

השכרת קראוון – לעשות את זה נכון ולצאת לטיול האיכותי שמגיע לכם
כשאנחנו מבצעים השכרת קראוון בצורה נכונה ושקולה, ומתכננים את החופשה שלנו בצורה איכותית עם מקומות חנייה יפים ועם נופים טבעיים ייחודיי, אנחנו יכולים לצאת לחופשה שמגיעה לנו כל כך, וליהנות מכל היתרונות של טיול קראוונים נוח ואיכותי. בסופו של דבר, החופשה תפקידה לעזור לנו לאגור כוחות ולשבור שגרה, ואיזו דרך טובה יותר יש לעשות זאת מטיול קראוונים?

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהשכרת קראוון יכולה להיות חוויה מדהימה ואם מתכננים טיול בצורה טובה אז החוויה הנינוחה והנסיעה הרגועה בקראוון עם הנוחות שחסרה ברכב פרטי יכולה להיות מתאימה לכל משפחה.
    אני ואשתי עשינו טיול עם קראוון ברחבי הארץ, לאחר מכן החלטנו שאנחנו רוצים לנסות משהו אתגרי יותר. החלטנו ללכת ולעשות טיול בשמי הארץ.
    טיול בשמי הארץ זהו טיסה במסוק בשמי הארץ עם נחיתות ועצירות במקומות לפי בחירתנו.
    היה טיול פשוט מדהים, אנחנו מתכננים לעשות זאת שוב עם בני הבכור כאשר יגיע לגיל מצוות.

    השבמחק