יום שלישי, 13 ביוני 2017

הלוואות



כל מה שצריך לדעת על נטילת הלוואות
נטילת הלוואות היא משימה מורכבת מבחינה פיננסית ובעלת שורה ארוכה של השלכות עבור החיים האישיים. בשביל לדעת איך לבחור את ההלוואה האטרקטיבית ביותר צריך להתחיל בהגדרה מסודרת של צרכים ומטרות. ראשית, יש לבחון את ההבדלים בין הלוואות לשוק הפרטי והעסקי. בעל עסק למשל זקוק להלוואה למטרות שונות מאשר אדם פרטי, מה גם שהסכומים שאותם מציעים לאנשים פרטיים נמוכים בדרך כלל מאלו שרלוונטיים עבור עצמאיים, יזמים ומשקיעים.

שנית, חשוב להשקיע זמן בהשוואה בין מקורות הלוואה. ניתן לקחת הלוואה מהבנק, מחברות אשראי, מחברות ביטוח, מגופים פרטיים ועוד. כל גוף שמעניק הלוואות מציע תנאים אחרים שמשפיעים על האטרקטיביות של פריסת התשלומים מבחינת הלקוח. הנקודה העיקרית היא להשוות בין הלוואות לפי ההחזר ועל פי היכולת האישית.




כך תזהו הלוואה משתלמת
הלוואה משתלמת היא כזו שמאפשרת ללקוח לשמור על רמת חיים מסוימת. המטרה של הלוואות היא בסופו של דבר לשמש כמקור מימון, אך כל לווה משתמש בהן בצורה שונה. זו הסיבה בגללה יש לזהות את הייחודיות של הלוואה ספציפית רק בהשוואה להלוואה אחרת. במילים אחרות, לא ניתן להצביע בצורה חד משמעית על הלוואה שמשתלמת לכולם. כל לווה צריך למצוא הלוואה שמתאימה ליכולת ההחזר ולצרכים שלו.

הדרך הנכונה להשוות בין הלוואות היא לפי פרמטרים של ריבית, תקופת החזר וסך כל ההחזר בתום התקופה. יש הלוואות שבהן ההחזר החודשי נמוך אבל תקופת ההחזר ארוכה, והלוואות שבהן בתום התקופה מחזירים סכום גבוה בתמורה להחזר חודשי נמוך. גם בהקשר הזה ניתן לראות כיצד הצרכים האישיים מגדירים את אופי ההלוואה ואת האטרקטיביות שלה למשקיעים, אנשים פרטיים, בעלי עסקים או כל מי שזקוק למימון.

תגובה 1:

  1. תודה על המאמר המושקע. כמו כן, אני רוצה להוסיף שחשוב לקרוא את ה"אותיות הקטנות" בכל מה שקשור ללקיחת הלוואה אונליין, כדי לוודא שמבינים את כל התנאים וההגבלות

    השבמחק