יום שני, 24 ביוני 2019

הפעלת מוקד שירות

בעלי עסקים שמבינים את החשיבות של מוקד שירות טלפוני צריכים לקבל החלטה בשאלה כיצד להפעיל אותו. בפועל, יש לבעלי עסקים שתי אפשרויות להפעלת מוקד מן הסוג הזה: הקמת המוקד בצורה עצמאית, או העברת המוקד לחברה חיצונית בתמורה לתשלום חודשי וסמלי. מטבע הדברים, לכל אפשרות יתרונות וחסרונות אחרים וכדאי להכיר אותם.

יתרונות וחסרונות של הקמת מוקד פנימי
היתרונות של הקמת מוקד עצמאי ופנימי עבור העסק באים לידי ביטוי בשליטה מלאה על תהליך גיוס העובדים. לאחר גיוס עובדים יכולים בעלי עסקים להכשיר אותם לתשובות מסוימות, להפנות את תשומת הלב שלהם לצרכים של הלקוחות ולמעשה להגביר את המקצועיות שלהם. בטווח הארוך, הפעלת מוקד עצמאי משאירה את הכוח אצל בעלי עסקים ומאפשרת להם להתרחב. 

החיסרון של הקמת מוקד עצמאי הוא כמובן הוצאות כספיות אדירות. בעלי עסקים צריכים להשקיע בהקמת המוקד, בגיוס כוח אדם, ברכישת מערכות תקשורת, בתשלום על תשתיות וכן הלאה. הוצאות אלו מצטברות לאלפי שקלים בחודש ומאות אלפי שקלים בשנה, באופן שאיתו לא כל בעלי העסקים יכולים להתמודד. 

יתרונות וחסרונות של מוקד שירות חיצוני
מוקד שירות חיצוני מאפשר לבעלי עסקים קטנים וגדולים לקבל מענה מהיר ומיידי לצרכים שלהם. במקום שבעלי העסקים יצטרכו להשקיע זמן ומשאבים בהקמת המוקד, הוא מגיע מוכן מראש ועל בסיס חבילה מסודרת של שירותים ופעילויות. מעבר לכך, התשלום החודשי על מוקד שירות נחשב כמובן להוצאה מוכרת ולכן בעלי עסקים יכולים להזדכות עליו לצרכי מס הכנסה ומע"מ.

החיסרון של מוקד שירות חיצוני הוא שלא תמיד ברור מה רמת המקצועיות שלו ולמי הוא מחויב. לפיכך, הפתרון הוא לבחור מוקד שמופעל על ידי חברה מנוסה ועם המלצות אובייקטיביות. 


תגובה 1:

  1. שלום גבירותיי ורבותיי, האם אתם זקוקים להלוואה אישית או הלוואות מסחריות או הלוואה להקמת פרויקט או לרכישת בית או מכונית או שאתם זקוקים להלוואה לכל מטרה? אם כן, אני ממליץ לך לפנות לסאנשיין פיננסי גרופ באמצעות כתובת דוא"ל זו (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) או (WhatsApp: +447903159998) כדי לקבל את ההלוואה שלך.

    קבוצת Sunshine Financial היא חברת שירותים פיננסיים מקיפה המחויבת לעזור לכם לשפר את ההצלחה הפיננסית לטווח הארוך. התוכניות המותאמות אישית שלנו נועדו לעזור לצמוח, להגן ולשמר את עושרך על ידי מתן שירות ומומחיות בהתאמה אישית.

    אם אתה מתקשה כל כך לקבל הלוואת הון מהבנקים המקומיים שלך או ממכונים פיננסיים אחרים, אל תדאג עוד כיוון שעזרנו למספר רב של אנשים וארגונים שעברו קושי כלכלי בכל רחבי העולם. כשאתה פונה אלינו אתה מגיש בקשה לחברה מהימנה שאכפת לה מצרכי המימון שלך. אתה תטופל לאורך כל התהליך.

    יתרונות מפתח;
    - הגש מועמדות בכל זמן ובכל מקום.
    - קבל מזומן בפחות מ- 24 שעות
    - לווה בין 1000 ל 20 מיליון דולר
    - אין חיובים נסתרים.
    - ריבית מסובסדת של 3%
    - אתה מקבל את ההזדמנות לבחור את תאריך ההחזר, שבועי, חודשי או שנתי למשך 1-30 שנה.
    - אנו מציעים הלוואות מאובטחות וגם לא מאובטחות

    אם אתה זקוק להלוואה דחופה תוך 24 שעות, אנא כתוב בדוא"ל למטה למידע נוסף
    איש קשר בדוא"ל: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    איש קשר ל- WhatsApp: +447903159998
    בקש הלוואה עכשיו.

    השבמחק