יום ראשון, 10 בנובמבר 2019

עו"ד תעבורה

עו"ד תעבורה מציע מגוון רחב של שירותים. קודם כל, זהו איש המקצוע שמוסמך על פי חוק לייצג את הלקוחות בכל מה שנוגע להתנהלות מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. 

המשמעות היא שבמקום לעמוד לבד מול הנציגים של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים או משרד הרישוי, מה שעושים זה ליצור קשר עם עו"ד תעבורה ולבקש ממנו לבסס את הטענות בצורה משכנעת יותר. מעבר לכך, עורך הדין יכול לייצג את הלקוחות שלו גם במהלך הזימון לעמידה מול ועדה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים וגם בכל מה שנוגע לתהליך הערעור על החלטות שכבר התקבלו.

מלבד האמור לעיל, עו"ד תעבורה מציע שירות שעולה בקנה אחד עם האינטרסים של אנשים שקיבלו שלילה או פסילת רישיון. כאן השירות הוא ניהול תיקי נהיגה בזמן פסילה והגדלת הסיכוי לבטל את השלילה. במקביל, עו"ד תעבורה הוא גם זה שמוסמך לייצג נהגים חדשים או לטפל בתביעות שמוגשות נגד כל סוגי הנהגים במקרים של מהירות מופרזת, פסילה מנהלית, גרימת מוות ברשלנות, פגע וברח ועוד.



התמחויות והכשרות של עו"ד תעבורה
עו"ד תעבורה יכול לטפל בשם הלקוחות שלו בנושא של הפקדות רישיון נהיגה ולעמוד לרשותם בעבירות שכרות או נהיגה תחת השפעת סמים. כמו כן, עו"ד תעבורה צריך להיות בעל הסמכות רלוונטיות וניסיון בהתמודדות עם בית משפט שלום, בית משפט מחוזי או במקרים מסוימים בית משפט עליון.

ההתמחויות וההכשרות של עו"ד תעבורה נבחרות לפי סוג השירותים שאותם הוא מציע. על קצה המזלג אפשר למשל להזכיר עורכי דין שמתמחים בדיני תעבורה, אך מחזיקים בהתמחות בתור נוטריון או מגשר. לבסוף, יש גם עו"ד תעבורה בעלי רקע בתפקידים מדיניים ועם תארים מתקדמים במשפטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה