יום שבת, 21 בינואר 2012

אדיר לפיד


אדיר לפיד – טיול מדהים בדרום אמריקה

דרום אמריקה היא אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם. תרבות ססגונית, היסטוריה מרתקת, נופים מרהיבים, ספרדית ופורטוגזית, סלסה והרבה חום אנושי. אין כמו לנסוע לדרום אמריקה עם מדריך טיולים מקצועי כמו אדיר לפיד. אדיר לפיד הינו מדריך טיולים דובר ספרדית שפת אם, שביקר במהלך השנים אחרונות עשרות פעמים בדרום אמריקה. ברזיל, צ'ילה, ארגנטינה, פרו, בוליביה וגם אקוודור. מדריך מנוסה כמו אדיר לפיד ישמח לקחת אתכם אל מקומות שאף תייר אחר לא ראה: תצפיות אל הים, טקסים פגאניים, מסעדות מקומיות וכמובן בתים של מקומיים. מומלץ בחום.



אדיר לפיד – ברזיל היא נקודת התחלה טובה

ברזיל היא אולי המדינה המתויירת ביותר בדרום אמריקה. למרות הפשע והעוני, ברזיל מצליחה למגנט אליה מליוני מטיילים מכל העולם מדי שנה. העונה הפופולארית ביותר היא עונת הקרנבל, אך גם בשאר השנה זרם התיירים אליה חזק. אדיר לפיד, המדריך שלנו, חי בברזיל לאורך שנות ה-90 ומכיר פחות או יותר כל פינת חמד – כולל ריו דה ז'נרו כמובן. מבחינת אדיר לפיד, ברזיל היא נקודת חובה במהלך טיול לדרום אמריקה: נופי ג'ונגל, מפלים גבוהים, חופים מהסרטים, אלכוהול טוב, קרנבל ברזילאי, תרבות עשירה ומה לא – בקיצור, תחנת חובה בדרום אמריקה.

אדיר לפיד – גם בארגנטינה כדאי לבקר

הגעתם לברזיל? מומלץ להמשיך לארגנטינה, עוד מדינה מדהימה, שמדי שנה מגיעים אליה מליוני תיירים מכל העולם. בואנוס איירס הבירה היא עיר יפה במיוחד ותיירים רבים בוחרים להישאר בה מעבר לזמן שתוכנן במקור. מי שיגיע לארגנטינה עם אדיר לפיד - ייזכה לטייל בכל אותן שכונות מיוחדות של בואנוס איירס, יזכה לרקוד טנגו עם המקומיים ואף יגיע אל נקודות תצפית ייחודיות בפארקים הלאומיים של ארגנטינה.

אדיר לפיד – פרו ותרבות האינקה

אדיר לפיד לומד את תרבות האינקה מזה עשרות שנים. פרו הייתה מרכז היסטורי של תרבות האינקה המפוארת וניתן כיום להגיע אל ערים שלמות שנשתמרו מבחינה ארכיאולוגית. ישנם בפרו מקומות קסומים כמו המאצ'ו פיצ'ו – מקומות בהם תרגישו כאילו הגעתם אל קצה העולם. עבור מי שמתכנן לטייל במהלך שנת 2012, צפויה לכם חוויה מיסטית יוצאת דופן במהלך הטיול...

אדיר לפיד – פרטים נוספים לפני היציאה

אדיר לפיד מדריך קבוצות טיול קטנות ואיכותיות בדרום אמריקה (כבר 20 שנה!). הדרכתו של אדיר לפיד כוללת את כל שירותים משלימים מכל הסוגים: אוכל, מסעדות, מלונות, הסעות, התמקחויות, הסברים ועוד... מטרתו של אדיר לפיד היא לאפשר לכם להנות מכל הדברים היפים של דרום אמריקה ולשכוח מהפרטים הטכניים שהם הבסיס לכל טיול טוב. מומלץ מאד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה