יום ראשון, 20 ביולי 2014

הלוואות פרטיות

קבלת הלוואות פרטיות
הלוואה פרטית היא הלוואה אשר ניתנת לאדם פרטי והיא מיועדת לצרכיו האישיים ולא לצורך הקמה או ניהול עסק. הלוואות פרטיות ניתנן לקבל על ידי פניה לבנקים, חברות כרטיסי האשראי, חברות ביטוח ועוד. אחת הטענות הגדולות של הלווים כנגד המלווים היא הריביות הגבוהות. חשוב להבין שכל גורם אשר נותן הלוואה בוחן את הסיכוי לקבל אותה בחזרה וכן בוחן קריטריונים נוספים שיוכלו לסייע לו לקבל את הרושם הכללי על המלווה ובהתאם נקבע גובה הריבית. על מנת להשיג את ההלוואה המבוקשת עם ריבית טובה ככל שניתן מומלץ להתכונן היטב לבקשה.

לבוש
הלוואות פרטיות לא ניתנות לכל אחד. כאשר הגורם המלווה חושש כי מי שמולו עלול שלא להשיב את הכספים, הוא מהסס ונמנע ממתן ההלוואה. לכן ישנה חשיבות גדולה מאד לרושם הראשוני של הלווה בעת בקשת ההלוואה. לבוש מכובד יכול להגדיל את הסיכויים לקבל הלוואות פרטיות בסכום הנדרש ובריבית נמוכה יותר.



עבודת הכנה
כאשר מבקשים הלוואות פרטיות כי "אין ברירה" הצד השני רואה זאת ולכן הוא יכול לסרב לתת הלוואה או לתת הלוואה בסכום נמוך ובריבית גבוהה. כאשר הלווה מתכונן לקבלת ההלוואה ולא מגיע לבקש אותה כשכבר אין לו מוצא, הוא יכול להסביר למה הוא מבקש את ההלוואה וכיצד יחזיר אותה ולקבל בקלות רבה יותר את הסכום המבוקש.

השוואה

כשלוקחים הלוואות פרטיות ניתן לעשות השוואת הצעות. כמובן, אם מחכים לרגע האחרון אז באמת אין ברירה אלא להסתפק במה שיש, אך אם לא, מומלץ לבצע השוואה בין נותני ההלוואות השונים. כל גוף מחליט על מתן הלוואה ותנאיה באופן שונה ועבור לוקח ההלוואה כל אחוזון בריבית יכול לשנות באופן משמעותי וכך גם פריסת התשלומים חשובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה