cloud call
center זוהי מרכזיית ענן אשר נותנת שירותים בעיקר לעסקים
אשר רוצים לשמור על תקשורת טובה יותר בתוך הארגון ותקשורת טובה יותר בין הארגון
לבין לקוחותיו. cloud call center יכולה לתת שירותים של טלפונים חכמים כשהמידע
כולו נאגר בתוך מערכת ענן מאובטחת אליה יכולים להגיע המורשים בלבד.
טכנולוגיה
טכנולוגיית הענן נמצאת כבר זמן מה באזור והיא מקדמת את העסקים השונים
אשר רוצים לאגור ידע מסוגים שונים כך שלא יצטרכו למחוק אותו אי פעם ומבלי להשקיע
משאבים רבים באיחסון. הטכנולוגיה של cloud call center מתאימה לכל עסק בהתאם לצרכים שלו והיא יכולה
להיות מורכבת בצורה שונה לעסק אחד לעומת עסק אחר. כך או אחרת הטכנולוגיה מגבירה
באופן משמעותי את היעילות של התקשורת הבין ארגונית של העסק ומגבירה את היעילות של
התקשורת בין העסק לבין לקוחותיו השונים.
חיסכון
בעבר הלא רחוק כל מידע אשר היה לארגון על עצמו או על לקוחותיו נשמר
בארגון עצמו. הדבר דרש אנשי מקצוע מתאימים לניהול המידע אשר יש להם ידע מתאים לכך
במחשבים. כל עוד המידע נשמר בתוך הארגון היה צורך לא רק בכוח אדם שינהל אותו אלא
גם במקום אחסון על המחשבים עצמם וכשאלו התקלקלו היה נזק לא פעם גם למידע של
הארגון. cloud
call center חוסך במקום איחסון המידע וחוסך בכוח אדם אשר מפעיל אותו כיוון
שהשירות ניתן על ידי חברה חיצונית לו.
ביטחון
כאשר ארגון בוחר לעשות שימוש עם cloud call center הוא נמצא בידיים טובות אשר לא רק מארגנות עבורו
את הטכנולוגיה שמשפרת את התקשורת שלו אלא גם שומרות על המידע עצמו תחת תקנים
מחמירים של ביטחון המידע במערכות הענן.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה