יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

עורך דין נזיקין



לצערנו פגיעות קורות והן יכולות להביא אדם למצבים קשים ביותר. כל אחד אשר מתמודד עם פגיעות מסוג תאונות (תאונות דרכים או תאונות עבודה), רשלנות רפואית, הוצאת לשון הרע ודומיהן, צריך להתמודד עם עול חדש בחייו. לעתים, הפגיעה הפיזית או הרגשית משפיעה כל כך על מהלך החיים כך שאלו לא דומים יותר לחיים שהיו לאדם לפני הפגיעה. המטרה של עורך דין נזיקין היא לסייע לנפגע ולקבל פיצויים ממקורות שונים אשר יקלו עליו לחיות את חייו. הפיצויים לא יכולים להחזיר את הגלגל לאחור, אך הם יכולים להעניק לנפגע אמצעים לטפל בעצמו ולנסות לחזור כמה שרק ניתן לשגרת החיים.




למה צריך עורך דין
דיני נזיקין הם תחום בתוך המשפט האזרחי. השאלה למה צריך עורך דין נזיקין היא רלוונטית בעיקר בשעת צרה. עורך הדין תפקידו לייצג את הנפגע מול הגורמים השונים אשר צריכים לפצות אותו כדי שהוא יוכל לחזור לשגרת חייו ככל שניתן. לעתים הפגיעה דורשת מהנפגע לעבור טיפולים יקרים וכמובן להימנע מימי העבודה. לכל אלו יש השפעה משמעותית על חייו של הנפגע והוא זקוק לפיצויים כספיים כדי לעמוד בהתחיבותיו השונות.

מה עושה עורך הדין
עורך דין נזיקין הוא עורך דין אשר מתמחה בתחום הפגיעות והוא ייצג אותך הכי טוב שאפשר מול חברות הביטוח השונות או מול הפוגע. על עורך דין נזיקין להכין את התיק שלך, לבחון יחד איתך את הפגיעה ולמה אתה זקוק על מנת להתגבר על המצב הקיים.

לא רק בבית משפט
פעמים רבות עורך דין נזיקין יצליח להביא לך את מבוקשך גם בלי להגיע לבית משפט. הכנה טובה של התיק, הבאת עובדות והצגתן כראוי תוכל לאפשר לך לקבל את הפיצויים שאתה זקוק להם במהרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה