יום שלישי, 23 בפברואר 2016

מחזור משכנתאות

מחזור משכנתאות הוא פתיחת הלוואה חדשה, תוך סגירת המשכנתא הקודמת, על יסוד תמהיל טוב יותר של הריביות. מחזור משכנתאות מתחשב בכסף שכבר שילמתם במשכנתא הראשונה שלכם והוא הלוואה חדשה רק על הסכום אשר נותר לכם לשלם בלבד. כל שינוי בתנאי התשלום שלכם, לדוגמא – אם יש לכם הרבה הוצאות ואתם מעוניינים להוריד את ההחזר החודשי לסכום נמוך יותר או שמא אם יש לכם כעת יותר כסף במצטבר ואם מעוניינים לפרוע חלק מהמשכנתא, אין סיבה שתשלמו קנסות. כיום ניתנת האפשרות לקבל משכנתא חדשה ולהתחיל מאפס, הכל מהתחלה, תוך כדי התחשבות בסכום שכבר שילמתם, כמובן. כמו כן, התנאים במשק גם הם משפיעים על משק הבית שלכם, לפעמים שלא באחריות שלכם, וגם על שינויים אלו איננו רואים את הצורך שתשלמו קנסות. השינויים אשר מקובלים במשכנתא כוללים את הנושאים כלהלן: אורך תקופת המשכנתא, הרכב מסלול המשכנתא – ריבית, שיטת ההחזר, מועדי שינוי ריבית, גובה המשכנתא, כמו כן, מחזור משכנתאות יאפשר לכם לעבור לבנק חלופי, הבנק החדש מכסה עבורכם את ההלוואה הקודמת ופותח לכם תיק לקוח אצלו. כך למעשה תוכלו לבחור את התנאים הכי טובים ואידיאליים עבורכם.



מה טומן בחובו מחזור משכנתאות?
מחזור משכנתאות הוא פעולה בהחלט משתלמת עבורכם בעלת משמעות על איכות החיים שלכם. תוכלו לחסוך הרבה כסף אם תפעלו למחזר את המשכנתא בתכנון מיטבי תוך ניצול מצבי שוק והתאמה לרמת ההכנסה הנוכחית שלכם.
מחזור משכנתאות הינו תהליך נפוץ אשר כרוך בסילוק המשכנתא הקודמת שלכם לטובת לקיחת משכנתא חדשה. תהליך מחזור משכנתאות זהה ללקיחת משכנתא חדשה בה אתם יכולים לבחור היכן לקחת את ההלוואה, דהיינו: מאיזה בנק, ואת התמהיל – התקופות, המסלולים, הריביות, הבנק בוחן את רמת הסיכון וקובע האם לאשר לכם את המשכנתא החדשה ובאילו תנאים לאשר לכם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה