יום שלישי, 12 באפריל 2016

חדרי שינה מעוצבים בלי הוצאות מיותרות

שמירה על מסגרת התקציב היא חלק חשוב מעיצוב חדרי שינה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, חדרי שינה מעוצבים לא חייבים להיות פונקציה של הוצאות גבוהות. אפשר לשדרג את חדרי השינה גם בלי לפרוץ את מסגרת התקציב ומבלי להיכנס לחובות. הדרך לעשות את זה היא קודם כל להחליט על מיקום נכון של הרהיטים השונים. כך מנצלים את מאפייני החלל ומוצאים את האיזון בין הריהוט לבין המקום הפנוי. לפעמים עדיף לוותר על רהיטים מסוימים כדי להשאיר מקום להתנהלות נוחה, בעוד בחדרים גדולים חשוב להתאים את כמות הרהיטים לטעם האישי.

צבעים ופתרונות אחסון בחדרי שינה
כלל נוסף עבור חדרי שינה מעוצבים הוא לשלב בצורה נכונה בין צבעים ומרקמים. רצוי לבחור צבעים רגועים, שקטים ונעימים ולהימנע מספקטרום רחב מדי של גוונים שונים. העיצוב יכול להיות נועז יותר בהשוואה לשאר חלקי הבית, אך הוא חייב להיות אחיד. צבעים בהירים מתאימים לחדרי שינה קטנים בעוד צבעים כהים ינצלו את המקום של חדרי שינה גדולים. מבחינת פתרונות אחסון, הדגש הוא על מיקום של הארון באחד מצידי הדלת כדי למנוע מצב שבו הארון הוא הרהיט הראשון שרואים כשנכנסים לחדר. חזיתות גדולות יבטיחו מראה קליל של חדרי שינה מעוצבים וניתן גם להתקין דלתות בגובה מלא מהרצפה ועד התקרה.



הכל מתחיל ונגמר בתאורה
אי אפשר להגיע למצב של חדרי שינה מעוצבים ברמה גבוהה מבלי לדאוג לפתרונות תאורה. אפשר לדאוג לתאורה טבעית מחמיאה בעזרת תריסים חשמליים ורגילים, ובמקביל לשלב מספר גופי תאורה למשחקי אור וצל. רמת התאורה צריכה להתאים לסוג הפעילות בחדרי שינה ולאפשר מנוחה מלאה. בנוסף, כדאי לנצל את ההזדמנות כדי למקם מתגים לצידי המיטות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה