יום רביעי, 11 במרץ 2020

רכישת מעלית חדשה

יזמים וקבלנים שבונים בניינים חדשים ורבי קומות בדרך כלל בוחרים בשלב מוקדם מאוד האם צריך להוסיף להם מעליות. במידה והתשובה חיובית, סביר להניח שהם גם יתייעצו עם אנשי מקצוע לגבי האפשרויות שעל הפרק. במסגרת התייעצות עם חברה מקצועית, אפשר למשל להשוות בין דגמים של מעלית חדשה ולבדוק מה מאפיין כל אחד מהם. לאחר מכן, ניתן להיכנס לעובי הקורה ולברר לגבי ההיתכנות הכלכלית של הוספת מעלית לבניין הקיים.

במקרים אחרים, רכישת מעלית חדשה תתבצע כדי להחליף את המעלית הקיימת. כאן הדגש הוא על האופן שבו המעלית החדשה אמורה לשפר את איכות החיים של בעלי הדירות בבניין – או לחילופין של בעלי המשרדים. במידה ורוצים לצרף מעלית חדשה אל בנייני משרדים, כדאי גם לבדוק שהיא מתאימה לתקנות הנגישות ושכל העובדים יכולים להשתמש בה.

 
היתרונות של מעלית חדשה
מצד אחד, החלפת מעלית דורשת הוצאה כספית לא מבוטלת. במסגרת ההוצאה הכספית הזו, הדגש הוא על האופן שבו המעלית אמורה למלא את צרכי הלקוחות ולהתאים להם בטווח הקצר והארוך. מלבד רכישת המעלית עצמה, יש צורך לשלם גם על הכנת הפיר ועל התאמות נוספות שמתבצעות בבניין או בחדרי התחזוקה השונים.

מצד שני, מעלית חדשה משביחה את ערך הנכס ומעלה אותו. כאשר בוחרים בצורה נכונה את המעלית המתאימה, מרוויחים שיפור באיכות החיים ויכולים לדרוש שכר דירה גבוה יותר על נכסים בבנייני מגורים משותפים. גם עבור חברות אחזקה של בנייני משרדים, שדרוג המעלית הקיימת בחדשה היא פעולה מתבקשת אחת לתקופה מסוימת. לסיכום, התדירות המומלצת של רכישת מעלית חדשה נקבעת לפי קצב הבלאי והשחיקה. במקביל, צריך לזכור את יתרונות המעלית החדשה בבנייני מגורים ומשרדים.

3 תגובות:

  1. שלום!!!
    האם אתה זקוק לסיוע פיננסי?
    הרבה אנשים בחוץ מחפשים סיוע כספי, אך הם לא יודעים איך לעשות זאת.

    האם אתה יודע שאתה יכול לבקש הלוואה ולקבל הלוואה בפחות מ -24 שעות כדי לפתור את המצב הכלכלי שלך? הרבה אנשים מתקשים לקבל הלוואה מהבנקים המקומיים שלהם או ממוסדות פיננסיים אחרים בגלל ריבית גבוהה, ביטחונות לא מספיקים, יחס חוב להכנסה, ציון אשראי נמוך או מכל סיבה אחרת.

    אין עוד המתנה! ב- NoviCap אנו מספקים פתרונות מימון. אנו מציעים כל מיני הלוואות, אנו מציעים אפשרויות הלוואה גמישות ורבות, כולל הלוואות מאובטחות ולא מאובטחות, הלוואות לטווח ארוך וקצר המותאמות לצרכים הפיננסיים שלך.

    לבירורים - שלח דואר אל (novicapfinancialservices@gmail.com) או (WhatsApp דרך: 0031642117819)

    אנו שואפים להפוך את ההשאלה לקלה, נוחה ומשתלמת.

    השירות שלנו מהיר מאוד, אמין ואמין ותוכלו ללוות עד 20 מיליון אירו בריבית מסובסדת של 2.5% לשנה. אנו החברה הנכונה ליצור קשר כאשר אתה זקוק להלוואה דחופה.

    אתה יכול לבקש הלוואה בכל מקום ובכל מקום במקום הנוח שלך באמצעות הטלפון או הנייד שלך, כל שעליך לעשות הוא ליצור איתנו קשר באמצעות
    דוא"ל: (novicapfinancialservices@gmail.com) או
    כתוב לנו ב- WhatsApp דרך: 0031642117819.

    אנו תמיד שמחים לספק תמיכה כספית.
    אנו מספקים שירותי הלוואות ברמה עולמית 24 שעות.

    השבמחק
  2. שלום גבירותיי ורבותיי. שמי סוזן בנסון, אני מלווה וגם יועץ פיננסי. אם אתה זקוק לסיוע כספי, אני האדם הנכון ליצור קשר, אני גם נותן ייעוץ פיננסי. העדיפות העליונה שלי היא היציבות הפיננסית שלך, אל תהסס להעביר לי הודעה ואני אעמוד לשירותך.

    אם אתה זקוק לחיזוק כספי דחוף, אני ממליץ לך לפנות לחברה שלי. אנו מספקים כל שירותי הלוואות הן הלוואות מאובטחות והן לא מאובטחות, הלוואות לטווח קצר וארוך וכו '. אתה יכול ליצור איתנו קשר באמצעות דוא"ל: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com או שלח לי הודעה ישירות ב- WhatsApp דרך: +447903159998 וקבל תגובה במיידי.

    אנו חברת שירותים פיננסיים מקיפה ואנו מחויבים לעזור לכם בשיפור היעדים הפיננסיים לטווח הארוך והקצר.

    תכונות ותועלת;
    ✓ אתה יכול לבקש הלוואה בכל מקום ובכל זמן.
    ✓ אתה יכול לשאול עד 20 מיליון אירו.
    ✓ קבל את ההלוואה תוך 24 שעות.
    ✓ ריבית ניכרת של 3.0%.
    ✓ אתה מקבל את ההזדמנות לבחור את תאריך ההחזר, שבועי, חודשי או שנתי למשך 1-30 שנה.
    ✓ יישום מקוון פשוט.
    ✓ הכוונה ומומחיות בהתאמה אישית.
    √ ייעוץ פיננסי.

    ו; אם אתה מתקשה כל כך לקבל הלוואה מהבנקים המקומיים שלך או ממכונים פיננסיים אחרים, מסיבות מסיבות טובות לך ביותר, פשוט כתוב לנו, אנו נעזור לך לקבל הלוואה. עזרנו למספר רב של אנשים וארגונים שעברו קושי כלכלי בכל רחבי העולם. כשאתה פונה אלינו אתה מגיש בקשה לחברה מהימנה שאכפת לה מצרכי המימון שלך. תשמור עלייך לאורך כל התהליך.

    למידע נוסף על הצעת ההלוואות שלנו, אנא שלחו לנו את בקשת ההלוואה דרך: דוא"ל: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) או;
    WhatsApp: +447903159998

    כשמדובר בהלוואות כספים וייעוץ פיננסי, אנו החברה הטובה ביותר ליצור קשר כבר עכשיו. אל תטעה בהתעלמות מאתנו, צור איתנו קשר עכשיו כדי להתחיל

    השבמחק
  3. שלום וברוך הבא לשירותי ההלוואות העולמיים של Spotlight, שמי קלאודיה קליין, אני מלווה וגם יועץ הלוואות.

    האם אתה זקוק לחיזוק פיננסי? האם אתה זקוק להלוואה למטרות שונות? אם התשובה שלך כן, אני ממליץ לך לפנות למשרד שלי באמצעות | spotlightglobalservices@gmail.com | או שלח לנו הודעה ב WhatsApp: +4915758108767 | ויש לך הלוואה בחשבונך תוך 24 שעות מכיוון שאנו מספקים שירותי הלוואות מעולים בכל רחבי העולם.

    אנו מציעים כל מיני שירותי הלוואות (הלוואה אישית, הלוואה עסקית ועוד ועוד), אנו מציעים הלוואות לטווח ארוך וגם לטווח קצר. החברה שלי תעזור לך להשיג מגוון יעדים עם מגוון רחב של מוצרי הלוואה.

    אנו יודעים שלקבל הלוואה לגיטימית תמיד הייתה בעיה עצומה עבור אנשים הסובלים מבעיה כלכלית וזקוקים לפיתרון שלה, הרבה אנשים מתקשים לקבל הלוואת הון מהבנקים המקומיים שלהם או ממוסדות פיננסיים אחרים בגלל ריבית גבוהה שיעור, ביטחונות לא מספיקים, יחס חוב להכנסה, ציון אשראי נמוך או כל סיבה אחרת.

    אין יותר זמני המתנה או ביקורי בנק מלחיצים. השירות שלנו זמין 24/7 - אתה יכול לקבל הלוואה ולהשלים את העסקאות שלך בכל מקום ובכל מקום שתצטרך.

    אנו מספקים שירותי הלוואות ברמה עולמית 24 שעות. לפניות / שאלות? - שלח דוא"ל ל spotlightglobalservices@gmail.com | או שלח לנו הודעה ב WhatsApp: +4915758108767 | וקבל תגובה ברגע.

    המשפחה, החברים והקולגות שלך לא צריכים לדעת שאתה נמוך במזומן, פשוט כתוב אלינו ותקבל הלוואה.

    החופש הכספי שלך בידך!

    השבמחק