יום שישי, 2 בספטמבר 2011

הרשמה לאהבה ראשונה


הרשמה לאהבה ראשונה

"אהבה, פתאום היא מתפרצת.." שר דניאל סלומון, לדעתי זוהי שורה שמגדירה בדיוק מה שקורה לכל מי שמתאהב, לפתע הוא מבין שהוא מאוהב וכל מה שהוא רוצה לעשות זה לצעוק את זה בקול רם שכל העולם וכמובן גם אהובתו תשמע.

סיפורי אהבה הם תמיד סיפורים מרגשים, בעיקר אם אנחנו שומעים אותם ממקור ראשון, מהזוג שמספר עליה. כאשר סלקום החליטו לצלם את אהבה ראשונה בשנה שעברה הם לא ציפו שאנשים רבים כל כך ירצו להצטלם ויבצעו הרשמה לאהבה ראשונה.



הרשמה לאהבה ראשונה – סדרת אינטרנט דוקומנטרית

אהבה ראשונה היא סדרת אינטרנט דוקומנטרית שהחלה את דרכה בשנה שעברה. בסדרה מספרים בני נוער על האהבה הראשונה שלהם, כיצד הכירו, מה קרה במהלך ההיכרות, כמה זמן לקח להם להיפגש לבד לאחר ההיכרות, מה היא חשבה עליו, מה הוא חשב עליה, מתי הם הבינו שמדובר באהבה, סיפורים על הפתעות ומתנות מיוחדות שהם קנו אחד לשני וציפיותיהם מהקשר לעתיד.

לעונה הראשונה של אהבה ראשונה היו כ- 3.5 מיליון צפיות. המספרים לא מפתיעים, כולנו גם בני נוער וגם מבוגרים אוהבים לשמוע סיפורי אהבה, לדבר על אהבה, לקרוא על אהבה. לא סתם יש כל כך הרבה ספרים, סרטים וסדרות בנושא.

בעקבות ההצלחה של הרשמה לאהבה ראשונה (בעונה הראשונה והשניה), וההצלחה הכללית של הסדרה החליטו, בסלקום לצלם עונה נוספת של אהבה ראשונה.


הרשמה לאהבה ראשונה – למי מיועדת ההרשמה?

הרשמה לאהבה ראשונה מיועדת לבני נוער המעוניינים לחלוק את סיפור האהבה הראשונה שלהם עם הצופים, על הנרשמים להיות בגילאי 15-21. ניתן לספר על כל אהבה ראשונה, בין אם היא הצליחה והמשיכה זמן רב ובין אם היא גרמה ללב שבור.

כשמתאהבים, כמו שציינתי קודם רוצים שכל העולם ידע, אין דרך יפה יותר לצעוק זאת מאשר הרשמה לאהבה ראשונה. תתארו לכם עד כמה ישמח בן הזוג או תשמח בת הזוג כשהם יראו את אהובם מצהיר על אהבתו אליהם, לוקח חלק בתוכנית אהבה ראשונה רק כדי לספר עד כמה הוא מאוהב.

אין צורך בסיפור מיוחד לסדרה אהבה ראשונה מפני שכל אהבה ראשונה היא סיפור מיוחד. בני הנוער שיבצעו הרשמה לאהבה ראשונה ויצטלמו לסדרה יצליחו לרגש מכל סיפור שיספרו, תחושת ההתרגשות, הראשוניות, התמימות, התיאורים המיוחדים שרק בני נוער יכולים לתאר והאהבה, הם אלו שיהפכו את הסיפור למיוחד והם אלו שיהפכו את העונה החדשה למרגשת ובעלת צפיות רבות כל כך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה