יום שבת, 5 בנובמבר 2011

טיול לדרום אפריקה


טיול לדרום אפריקה הוא ללא ספק אחד הטיולים המרתקים שאפשר לעשות בחיים. משפחות עם ילדים, זוגות במסעות רומנטיים ואנשים מבוגרים במסגרות קבוצתיות– כולם מוצאים במדינה המרהיבה הזו עניין רב וכן המון אטרקציות בלתי נשכחות.

עד לפני שני עשורים זו הייתה מדינה סגורה, תחת משטרו הרודני של האפרטהייד והתיירים לא העיזו להיכנס לגבולותיה. אומנם היום, לאחר נפילתו של הדיקטאטור, היא פתחה את שעריה בפני העולם ומציגה לראווה את הפסיפאס הייחודי במינו של שמורות טבע מרהיבות עם הרים, קניונים, מדברים, יערות, נהרות ומפלים, שבטים ססגוניים עתיקים המתגוררים בערים מרשימות בעלות היסטוריה מהארוכות ביותר בעולם, אך גם עקובה מדם ודמעות. 



טיול לדרום אפריקה – קייפטאון

במהלכו של טיול לדרום אפריקה הקסומה - קייפטאון, היא אחת משלושת ערי הבירה של דרום אפריקה וכן גם נחשבת לאחת הערים היפות בעולם, בעיקר בשל מיקומה הגיאוגרפי הייחודי על חצי האי כף התקווה הטובה. זוהי עיר נמל מודרנית ומתועשת, המשמשת למקום מושב הפרלמנט ובית המשפט העליון של המדינה.

האטרקציה המרכזית שמציעה קייפטאון היא הר השולחן המשקיף על הנופים המדהימים בסביבה, אליו מגיעים ברכבל מסתובב ממנו רואים גם את האוקיינוס האטלנטי מצד אחד וגם את האוקיינוס השקט מהצד השני. בעיר ישנם גם מוזיאונים רבים, גנים בוטנים ואקווריום עם תצוגה מרשימה של דגים ויצורים מימים אחרים.

טיול לדרום אפריקה – פארק קרוגר

הביקור בפארק קרוגר, בחלקה הצפוני של דרום אפריקה, נחשב בגדר חובה לכל מי שרוצה לראות את הנופים המדהימים ביותר על כדור הארץ, וכן חיות בר מהנדירות ביותר שיש. שטחו של הפארק עולה על גודלה של מדינת ישראל והוא מאכלס בתוכו מאות חיות בר המסתובבות שם חופשי. טיול לדרום אפריקה מתאים למטיילים עם ילדים וקיימות רמות קושי שונות. לרוב מדובר בטיול בן 3 ימים, כאשר יש לקום בשעה ארבע בבוקר בכדי לראות את פעילות החיות ליד מקווי המים. 

טיול לדרום אפריקה – מפלי ויקטוריה

מפלי ויקטוריה הם אחד מהמקומות המפורסמים בעולם. המטיילים מכנים אותם הדובדבן שבקצפת, בעיקר בשל המחזה המרהיב שהם מציגים. אורכם למעלה מ- 1,600 מטרים וגובהם הממוצע כ- 100 מטרים. 

טיול לדרום אפריקה


המפלים מחולקים למעשה לשלושה מפלים קטנים המופרדים ביניהם על ידי שלושה איים קטנים כאשר כולם נשפכים לתוך תהומות שאורכם כ-80 קילומטרים. מסך המים שהם יוצרים בעודם נופלים, נחשב לאחד משבעת פלאי העולם והרעש האדיר שהם יוצרים נשמע למרחק של קילומטרים. אולי בגלל זה, בשפה המקומית נקראים המפלים "מסכי העשן הרועם". 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה