יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

שולחנות כתיבה


כמה שעות אתם עובדים מידי יום על שולחן הכתיבה? בשנים האחרונות אנחנו מבלים יותר ויותר שעות מאחורי שולחנות כתיבה ולכן ישנה חשיבות מרבית לבחירה נכונה של שולחנות כתיבה. ישנם שלושה פרמטרים עיקריים בעזרתם נוכל לבחור את שולחן הכתיבה המתאים לנו ביותר: נוחות, עיצוב ומחיר.

שולחנות כתיבה – קודם כל שיהיה נוח

כאשר אתם נכנסים לכל חנות שולחנות כתיבה, תנסו לחוש את השולחן, לשבת ולראות האם נוח לכם לעבוד עליו. זכרו שביום יום אתם יושבים שעות רבות ליד שולחן העבודה והנוחות שלכם אינה לוקסוס אלא חובה!

מעבר לכך, שולחנות כתיבה מותאמים יכולים למנוע כאבי גב או בעיות אחרות הנובעות מחוסר נוחות. הנוחות של השולחן לא באה לידי ביטוי רק בגובה או ברוחב שלו אלא בשאר הדברים הפונקציונאליים שהוא מכיל.

כמה מגירות אתם צריכים? האם עדיף מגרות עמוקות יותר או פחות? לפני שאתם נכנסים לחנות שמוכרת שולחנות כתיבה תנסו לחשוב בבית מה אתם צריכים ומה לא. בצורה כזו כשתגיעו כבר לחנות תוכלו למצוא את השולחן שלכם ביתר קלות.

שולחנות כתיבה


שולחנות כתיבה – איזה עיצוב מתאים יותר?

כיום ישנם סוגים רבים של שולחנות כתיבה. כל שולחן כתיבה מעוצב אחרת ואתם יכולים לבחור את העיצוב שהכי מתאים לכם. אם בעבר התייחסו לשולחן כתיבה כאל שולחן פונקציונאלי בלבד שמטרתו היא מקום שעליו אפשר לכתוב, הרי שכיום שולחנות כתיבה נחשבים לרהיט ככל דבר, ולכן ישנה חשיבות להשתלבותו בחלל החדר.

יש עיצובים פשוטים ויקרים, מתוחכמים יותר ומתוחכמים פחות, למעשה, כיום ישנו מבחר אין סופי של שולחנות כתיבה בעיצובים שונים ומשונים בצורה כזאת שכל אחד יכול למצוא את מבוקשו.

שולחנות כתיבה – מחיר

לפני שאתם בוחרים שולחנות כתיבה מומלץ לבדוק במספר חנויות את טווח המחירים. בהתאם לזה תדעו כמה אתם רוצים ומוכנים להשקיע. שולחן כתיבה איכותי אינו מוצר שצריך להחליף כל כמה חודשים ולכן מומלץ לשלם קצת יותר ולקבל שולחן איכותי שיחזיק להרבה זמן. 



בסופו של דבר ההשקעה משתלמת, ככל שתשקיעו יותר זמן וכסף בשולחן הכתיבה שלכם תרוויחו לטווח הארוך. שולחן כתיבה, ממש כמו כסא למחשב, הם שני רהיטים המשמשים אותנו שעות רבות במהלך היום יום ולכן אל לנו לנסות לחסוך הם. בחרו את שולחן הכתיבה שלכם בתבונה ותיהנו מעבודה נוחה, נעימה ובריאה.
בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה