יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

הרשמה לכוכב נולד לילדים

הרשמה לכוכב נולד לילדים החלה, אם טרם שמעתם על התוכנית החדשה שעומדת להתחיל בקרוב, מדובר בכוכב נולד המיועד לילדים. פורמט התוכנית יהיה מעט שונה מהפורמט המוכר לכולנו מהעונות הרבות והטובות של כוכב נולד.
ההפקה של כוכב נולד החליטה אחרי בקשות רבות של ילדים לאפשר גם להם לקחת חלק בריאליטי המצליח בתוכנית שמיועדת להם. ילדים רבים כבר ביצעו הרשמה  לכוכב נולד לילדים, אם גם אתם ילדים, אתם יודעים לשיר ואתם מעוניינים להירשם לתוכנית הזדרזו – כי הרשמה לכוכב נולד לילדים בעיצומה.

הרשמה לכוכב נולד לילדים – למי היא מיועדת?
הרשמה לכוכב נולד לילדים מיועדת לכם, הילדים ששרים בכל טקס בבית ספר, הילדים ששרים בכל מקום וכולם מביטים בהם בתדהמה ומופתעים עד כמה הם שרים יפה. לכם, הילדים שכבר שנים מחכים שיאפשרו להם להירשם לתוכנית (או ליום שהם יהיו בני שש עשרה).
גילאי משתתפי התוכנית מוגבל, אם אתם מעל גיל שמונה ומתחת לגיל ארבע עשרה אתם יכולים לבצע הרשמה לכוכב נולד לילדים.
הרשמה לכוכב נולד לילדים – תהליך ההרשמה
כילדים אתם בוודאי יודעים שלפני כל דבר יש לבקש את אישור ההורים. לכן, לפני שתתחילו להתלהב ולשמוח מהבשורה המשמחת על תחילתה של תוכנית המיועדת במיוחד עבורכם גשו אל ההורים שלכם ובקשו את אישורם לבצע הרשמה לכוכב נולד לילדים. ילדים שהוריהם לא יאשרו את השתתפותם לא יוכלו להשתתף בתוכנית. לכן זהו הצעד הראשון שעליכם לעשות.
הרשמה לכוכב נולד לילדים

הוריכם אישרו, קדימה, אתם יכולים לבצע הרשמה לכוכב נולד לילדים. היכנסו אל אתר הרשמה לכוכב נולד לילדים, כתבו את פרטיכם האישיים והמתינו בסבלנות לתשובת ההפקה. במהלך מילוי הפרטים שימו לב שאתם כותבים את כל הפרטים נכונה.
הרשמה לכוכב נולד לילדים - האודישנים
לאחר שתסיימו לבצע את תהליך הרשמה לכוכב נולד לילדים ובזמן ההמתנה לתשובת ההפקה ולאודישן זה הזמן שלכם להתכונן.
בשלב הראשון תתבקשו לשיר מול שופטי כוכב נולד לילדים, אלו לא יהיו השופטים שיופיעו בתוכנית אלא רק שלב ראשון מבין כמה שתצטרכו לעבור. אם עברתם את השלב הראשוני והגעתם לשיר מול שופטי כוכב נולד – כל הכבוד!
שופטי התוכנית יהיו מתי כספי, יהורם גאון, קרן פלס וקובי פרץ, כל אחד מהם שר סגנון מוזיקה מעט שונה, בחרו שיר שירשים את כולם. אל תנסו לקלוע לסגנון מסוים של שופט אחד אותו אתם מעריצים במיוחד מפני שההחלטה מתקבלת על ידי כולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה