יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

אודישנים לדוגמנות נוער



נערים ונערות רבים חולמים לעבוד בתחום הדוגמנות, חלק מנסים את מזלם וחלק ממשיכים לחלום עוד הרבה שנים. אל תהיו שאננים, יש לכם הזדמנות להיכנס לעולם הדוגמנות והתהילה. כמובן שאף פעם לא מאוחר מדי, אך עדיף לעשות זאת עוד בגיל הנעורים וכך גם ליהנות, לעבוד ולהרוויח כסף וגם לעבוד במקצוע בו אתם חולמים לעסוק – דוגמנות.

אודישנים לדוגמנות נוער – כיצד הופכים להיות דוגמנים?

דוגמנים מוכרים רבים החלו את דרכם לעולם הדוגמנות בגיל הנעורים, גם הם פנו אל אודישנים לדוגמנות נוער תחילה, החלו בעבודות קטנות ולאט לאט התפרסמו. גם אתם יכולים לנסות את מזרכם, לפנות אל אודישנים לדוגמנות נוער ולהתחיל לדגמן.



כיצד מגיעים אל אודישנים לדוגמנות נוער?

ישנן כיום בארץ עשרות סוכנויות דוגמנות, כל אחת מהן עורכת אודישנים לדוגמנות נוער בכדי למצוא את הדוגמנים הבאים של ישראל. פנו קודם כל אל סוכנויות הדוגמנות המוכרות, נכון, קשה יותר להתקבל אליהם אך כדאי שתנסו את מזלכם אם תתאימו לדעתם לעבודת הדוגמנות הדרך שלכם להצלחה תהיה קלה יותר וקצרה יותר.

במידה ולא עברתם אודישנים לדוגמנות נוער בסוכנויות הגדולות, לא נורא, יש עוד הרבה סוכנויות דוגמנות קטנות אליהם ניתן להתקבל בקלות וגם דרכן ניתן להצליח.
בכל מקרה בין אם מדובר בסוכנות דוגמנות גדולה או קטנה בהתחלה תעבדו בעיקר בלהיות ניצבים ולאט לאט תתפרסמו ותצליחו.

כיצד יש להגיע אל אודישנים לדוגמנות נוער?

 הצלחתם לקבוע לעצמכם אודישנים לדוגמנות נוער, כל הכבוד! עכשיו כדי להגדיל כמה שיותר את האפשרות שלכם להתקבל עליכם לפעול פי מספר כללים.

  • במהלך הראיון הטלפוני שזימן אתכם אל אודישנים לדוגמנות נוער תתבקשו להגיע עם אחד ההורים או להביא אישור מאחד ההורים המאשר לכם לעבוד בתחום הדוגמנות. הגיעו עם אישור או עם אחד ההורים, חבל שתתאכזבו כשלא יקבלו אתכם אל אודישנים לדוגמנות נוער רק בגלל הפרט הזה.
  • בחרו היטב את הבגדים איתם תגיעו אל אודישנים לדוגמנות נוער. בחרו בגדים שנראים עליכם טוב ובגדים שאינם מסורבלים במיוחד. כשאתם  לבושים בבגדים שנוח לכם איתם אתם נראים הכי טוב. לא צריכים להיות קיצוניים ולהגיע עם טרנינג ונעלי בית, אך גם לא צריך להיות קיצוניים לצד השני ולהגיע עם שמלת נשף.
  • הגיעו בזמן אל אודישנים לדוגמנות נוער (אפילו תקדימו מעט), המתינו בסבלנות לתורכם ובמהלך האודישנים ענו על השאלות שתשאלו בכנות, השתדלו לעשות זאת גם באופן ברור ובקלילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה