יום שבת, 10 בדצמבר 2011

קידום אתרים אורגני


בשנים האחרונות, כשיותר ויותר בעלי עסקים מקימים אתר אינטרנט ללקוחותיהם, הנושא של קידום אתרים ארגני, או כפי שהוא נקרא SEO זוכה לתשומת לב רבה במיוחד. הרי מדובר בדרך הבטוחה והיעילה ביותר להגדיל את מעגל הלקוחות ולקדם את החברה מבחינה עסקית. עם הזמן נושא זה התפתח רבות ומציע היום לבעלי אתרים עולם שלם של אפשרויות ודרכים לקדם את עצמם ברשת ובעולם העסקים.

עם זאת, לא כל בעלי אותם האתרים יודעים מהו ההבדל בין קידום אתרים אורגני לקידום אתרים של גוגל. אפשר כמובן להיעזר בשניהם, אלא שקידום אורגני מאפשר לבעלי האתרים לחסוך לא מעט כסף בכל הקשור לפרסום ולשיווק.  

קידום אתרים אורגני – בסיס אסטרטגי לקידום אתר אינטרנט

קידום אתרים אורגני הוא למעשה בסיס אסטרטגי לקידום אתר אינטרנט של בית העסק או השירות של אדם פרטי. הוא מסייע לחברות מסחריות גדולות במגוון רב של תחומים כגון שירותי בריאות, מוסדות ציבוריים או יבואני רכבים והן לעסקים קטנים פרטיים כמו קוסמטיקאית, בייבי סיטר, קייטרינג וכו'.

בעזרת אתר אינטרנט פעיל הממוקם במקומות הראשונים בחיפושי גוגל, ניתן לקדם את העסק בצורה מיטבית ומירבית. אין צורך בתקציבי ענק שבדרך כלל נדרשים לקמפיינים פרסומיים גדולים – קידום אתרים אורגני המתוכנן היטב יחסוך לכם לא מעט כסף ומאמצים, שכן יקדם את העסק שלכם למקום הטוב ביותר בזמן סביר ביותר.



קידום אתרים אורגני – במה הוא שונה מפרסום ממומן של גוגל

עולם האינטרנט מציע היום שתי שיטות עיקריות לקידום אתרים: קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן באמצעות Google Adwords. הקידום הממומן, מטבע הדברים כרוך בתשלום לחברת גוגל וזהו למעשה הפרסום הרגיל אותו כולנו מכירים. בעלי אתרים משלמים על מודעות שלהם מחיר קבוע לקליק ובתמורה האתר מופיע לצד תוצאות החיפוש או מעל תוצאות החיפוש בצורה מודגשת.

קידום אתרים אורגני לעומת זאת לא כרוך בתשלום לגוגל ולא נחשב לפרסום במובן הקלאסי של המילה. אפשר לומר שקידום אתרים אורגני הוא תהליך מתמשך של שיפור האתר והתאמתו למנועי החיפוש.

קידום אתרים אורגני – מהו הוא כולל ואיך הקידום הזה עובד

קידום אתרים אורגני מורכב מהמון שיטות חדשות יחסית שמטרתן להביא אותנו אל המקום ה-1 בגוגל. קידום זה כולל מגוון רב של כלים כגון בניית קישורים לאתר ושילובם באתרים אחרים, בניית תכנים כמו מאמרים מקצועיים, כתבות תדמית וכו', הקמת בלוג או דף פייסבוק, ניתוח הרגלי גלישה וכו'. בעלי אתרים בעלי יכולות טכניות ומוטיבציה, יוכל לתרום רבות לקידום האתר הפרטי שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה