יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

ריינג'ר


ריינג'ר הוא כלי רכב מיוחד, שילוב של ג'יפ וטרקטורון. הריינג'ר הינו כלי שטח שיכול לנסוע כמעט בכל מקום. בשבילים, בחולות ובמסלולי שטח לא פשוטים. ריינג'ר יכול לעלות על אבנים גדולות בצורה כמטע לא מורגשת ולעבור בשלוליות מים ובוץ בקלות. כלי רכב זה מאפשר ביצועים רבים בשטח ובכביש. ריינג'ר הוא נתפס ככלי רכב אשר יותר בטוח מאופנוע ומטרקטורון.

ריינג'ר – אנרג'ייזר קטן עליו

חווית הנהיגה בכלי רכב זה זו חוויה שאין שנייה לה. כל המהמורות בכביש כלל אינן מורגשות, הריינג'ר עוקף כל מכשול בדרך. הנעת רכב זה מתאפשרת כל כך בקלות בזכות הנעת ה4x4 שיש ברכב זה. הנעה זו מאפשרת נהיגת שטח ולחילופין גם נהיגה נוחה בשבילים ובכבישים סלולים.

כמו כן, בריינג'ר קיימת מערכת הזרקת דלק ממוחשבת, מבנה שלדה מוקשה, הגה כוח,היגוי קל וחלק. הריינג'רים החדשים שיצאו בשנת 2010 הם הריינג'רים המועדפים והבטיחותיים ביותר וזה בגלל החוזק שלהם. החברה המייצרת את הרכב המדובר תכננה מחדש כמעט את כל רכיבי הרכב וייצרה חלקים חזקים הרבה יותר וממוגנים הרבה יותר. 



בנוסף, מבנהו הפנימי של הרכב גם שודרג בריינג'רים החדשים, בדגמי 2010, יש יותר מקום לרגליים של הנהג וכל המושב הקדמי הוגדל בצורה משמעותית. כמו כן, הוכנסו שדרוגים במערכת ההיגוי של הרכב ובמבנה דוושת הגז והמעצור. נסיעה בכל ריינג'ר מאפשרת לנוסע ליהנות מחוויית הנסיעה כמעט כמו הנהג עצמו.

יתרונותיו של ריינג'ר על פני כלי רכב אחרים

הנסיעה ברכב ריינג'ר בשטח היא חלקה הרבה יותר, שכן לא מרגישים בקושי את כל מהמורות הדרך.
בכלי רכב זה ניתן להושיב ילדים קטנים ליד מושב הנהג.

ברכב ריינג'ר ניתן לשבת במושב הקדמי שלושה אנשים ביחד, בשונה מכלי הרכב האחרים בהם אפשר לשבת רק כזוג מקדימה. דבר זה מעצים את חוויית הנסיעה ואת ההנאה ממנה, שכן כולם יכולים ליהנות מהנוף המרהיב בזמן הטיול.

ריינג'ר


בריינג'ר קיימות חגורות בטיחות בכל המושבים, מה שאין כן בטרקטורים ובטרקטורונים. דבר זה מאפשר ביטחון רב יותר במהלך הנסיעה או במהלך פציעה חס וחלילה.

בכלי רכב זה ניתן לנסוע הן בתנאי שטח והם בשבילים סלולים וכבישים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה