יום שבת, 6 באוקטובר 2012

משרד רואה חשבון


כיצד משרד רואה חשבון יכול לסייע לנו לנצל את זכויותינו החוקיות ?

כיוון שכאזרחים תמימים אין אנו בקיאים בכל החוקים של המוסד לביטוח לאומי, קורה לא פעם שאנשים משלמים יותר מהנדרש ולא מנצלים עד תום את כל הזכויות המגיעות להם ככל אזרחי מדינת ישראל. בתור שכירים וגם כבעלי חברות מומלץ יהיה לפנות אל משרד רואה חשבון על מנת לבחון את כל הזכאויות ובכדי לוודא כי כל הזכויות שלנו מתממשים.

משרד רואה חשבון - חישוב המס על פי הקריטריונים

תשלום המיסים בישראל נעשה על פי הצהרת הון, על פי המצב המשפחתי ועל פי ההגדרה בתור עצמאי או בתור שכיר. בשנים אחרונות הונהגו שינויים בתחום המיסוי ועל מנת לוודא כי אינכם משלמים יותר מהנדרש, מומלץ לפנות לייעוץ פרטי אצל רואה חשבון המתמחה בתחום המיסוי על מנת לבדוק את תקרת המס האישית שלכם. בדרך כלל ביכולתם של רואי החשבון הבוחנים לעומק את הנתונים האישיים לזהות פוטנציאל להורדת גובה תשלום המיסים וחבל לפספס הזדמנות זאת.

משרד רואה חשבון

משרד רואה חשבון - הבנת הסוגיות הקשורות לקצבאות ביטוח לאומי

ייצוג מול המוסד לביטוח לאומי על ידי משרד רואי חשבון יבטיח השגת המרב מהחוק העומד לצידנו. בין אם מדובר על הגשת דוחות שנתיים, בקשה לקצבת נכות או השתתפות בוועידה רפואית, מומלץ לעשות זאת באמצעות ייצוג על ידי משרד רואי חשבון שמתמחה בתחום זה על מנת לזכות בכל ההטבות והתנאים המיוחדים אשר שמגיעים על פי החוק.

משרד רואה חשבון - מיסוי והטבות
לתושבים חוזרים ולעולים חדשים מגיעות הטבות מס. זה נכון גם לגבי משפחות חד הוריות, גם לגבי חיילים משוחררים וגם לגבי התושבים אשר מתגוררים באזורים מסוימים בישראל. על מנת לבדוק בצורה יסודית את הזכאות להטבות במס, כדאי לפנות לייעוץ בכל משרד רואה חשבון, אשר יספק את כל התשובות המקצועיות הנדרשות לכם, על מנת ליהנות מהטבות כאלה ואחרות שאולי מגיעות לכם על פי חוק, ואין לכם את הידע על מנת לדרוש אותן כראוי.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהיום יש יותר צורך במנהלי חשבונות, רואי חשבון וחשבי שכר אמינים.
    היום קמים הרבה מאוד עסקים חדשים כל יום ורוב בעלי העסקים צריכים אנשים מקצוע שיטפלו בחשבונות שלהם באופן מקצועי ואמין. הרבה אנשים שמבינים את זה ולא באמת רוצים לעשות תואר בראיית חשבון מחליטים ללכת ללימודי הנהלת חשבונות. יש הרבה מאוד עבודה בתחום הזה, וצריך אנשים טובים אשר יוכלו לנהל חשבונות של עסקים גדולים וקטנים.
    אני עובד בהנהלת חשבונות הרבה שנים ואני חושב שאחד הדברים היותר חשובים למנהל חשבונות כמו גם לרואה חשבון זה לדעת לקחת מספר תיקים כזה שהוא יוכל להרוויח שכר כמו שהוא רוצה, אבל באותה נשימה לא לקחת יותר מדי תיקים על מנת שיוכל לתת לכל תיק את תשומת הלב המלאה ולא יעשה טעויות בניהול החשבונות של העסק.

    השבמחק