יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

בחירת תיקים לסטודנטים



שוק התיקים מלא בסוגים כאלה ואחרים של תיקים במגוון של צבעים, עיצובים ואשר עשויים מחומרים שונים ומגוונים, כאשר לכל תיק יש את הייעוד שלו ואת הפונקציונאליות הנדרשת עבור אותה מטרה לשמה הוא נרכש. אחד מן התיקים הללו שייך לקטגוריה הייחודית של תיקים לסטודנטים. איך שלא נביט על כך, הרי שבתחילת כל שנת לימודים אקדמאית המוני סטודנטים קונים תיקים חדשים. אם אתם רוצים להעניק מתנה מצוינת לסטודנט שלכם, תיק הוא אכן רעיון מעולה ביותר. אבל איך בוחרים תיקים לסטודנטים? למה חשוב לשים לב כשבוחרים תיק לסטודנט שלכם?
תיקים לסטודנטים – גודל התיק
רוב הסטודנטים לוקחים איתם לא מעט חפצים ללימודיהם – מחברות, קלסרים, חוברות וספרים, מחשב נייד וכו'. כשבוחרים תיק לסטודנט חשוב מאוד לשים לב לכך שיהיה בו מספיק מקום לכל דבר, שהתיק לא יהיה קטן מכדי להכיל למשל קלסר בגודל סטנדרטי. בנוסף, אם לוקחים בחשבון את העובדה שסטודנטים לוקחים איתם לפעמים גם ארוחת צהריים ללימודים, בקבוק מים, בגדים להחלפה לקראת העבודה אחרי הצהריים וכדומה הרי שצריך תיק גדול במיוחד. 

תיקים לסטודנטים – עם לפטופ או בלי?

לא נדיר היום לראות באוניברסיטאות ובמכללות תיקים של סטודנטים עם מחשבים ניידים. הלפטופים נמצאים כבר כמעט בכל תיק של כל סטודנט. אם הסטודנט שלכם אכן מתכנן לקחת אתו את המחשב הנייד חשוב מאוד לבחור לו תיק עם תא נפרד למחשב, עם מספיק ריפוד או גב קשיח שיגנו על המחשב מפני נפילות. כמו כן, כדאי לוודא שיש בתיק תאים קטנים ומרובים בהם אפשר לשים את הכבל של המחשב, עכבר וציוד נוסף.

תיקים לסטודנטים – פרמטרים נוספים

מעבר לסגנון של התיק, כדאי למאוד לוודא שהוא אורטופדי שכן התיק עשוי להיות די כבד לסטודנט, להכביד על הגב והכתפיים בנסיעות ארוכות בתחבורה ציבורית, הליכות בקמפוס וכו'. כמו כן, רצוי לא לרכוש תיקים לסטודנט בצבעים בהירים. סטודנטים אמנם לא ילדי בית ספר אך עדיין, התיק עשוי למצוא את עצמו על הרצפה של האוטובוס, של הכיתה ואפילו על הדשא לא מעט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה