יום שבת, 20 ביולי 2013

CALL CENTER



אודות CALL CENTER
בעידן של ימינו, זה נראה מובן מאליו כי כל ארגון או בית עסק כזה או אחר אשר מכבד את עצמו, ידאג לספק מענה טלפוני ראוי לכל מי שיוצר קשר טלפוני מכל סיבה שהיא ולכל סוג של צורך. משום כך, יש צורך במרכזיה איכותית.
במאמר זה נלמד אודות שירותי מרכזיית CALL CENTER לעסקים. מדובר במרכזיה מרוחקת המבוססת על טכנולוגית IP. מרכזיה זו יכולה להתחבר לכל טלפון VOIP סטנדרטי. המערכת המשוכללת של CALL CENTER תוכל כבר לזהות את מיקום עמדת הטלפון, ותוכל לחבר אותו למתג הטלפוניה הקרוב. CALL CENTER מאפשר הוזלת עלויות וניהול פשוט של הטלפוניה בארגון שלך, זאת תוך שמירה מרבית על איכות שיחה ואבטחה של שירות ברמה גבוהה, מכל מקום בעולם.

שיטות תקשורת
שיחות יוצאות ליעד חיצוני: על הלקוח לחייג כרגיל, והשיחה יוצאת דרך נתב מיוחד, אל היעד המבוקש, ברשת הטלפוניה הציבורית. כאשר מדובר בשיחת CALL CENTER, הרי שהלקוח מחייג לטלפון או לשלוחה והשיחה עוברת באמצעות ניתוב, ישירות לשלוחה המבוקשת, זאת תוך אבטחה של איכות שיחה אופטימאלית. כאשר מדובר בשיחה נכנסת, הרי שהיא תיכנס לנתב והוא, בתורו, יפעל לפי ההוראות הללו: הוא ישמיע וינתב את שיחתכם לפי רצונכם, וליעדים שונים – טלפונים נייחים, ניידים, מחשבים ועוד.

טכנולוגית תקשורת מתקדמת
שירות זה של CALL CENTER הוא שירות טלפוניה חדשני ומתקדם, שמאפשר לבעל העסק או החברה ליהנות משירותיה של מרכזיה משרדית מתקדמת, ללא צורך להשקיע בחומרה ייעודית ויקרה. הטכנולוגיה מבוססת בפשטות על העיקרון של החיבור לרשת האינטרנט, עם שימוש בתשתית VOIP.

טכנולוגיית תקשורת מתקדמת לצורך הרלבנטיות בשוק
נסכם ונאמר, שכבר עברו-חלפו להם הימים של טלפון אחד במשרד, שמאחוריו יושבים המזכירה או המזכיר. כיום אנו זקוקים לכלים טובים יותר של טכנולוגיית תקשורת מתקדמת, כדי שהעסק או החברה שלנו יוכלו להמשיך בהתקדמות ובצמיחה שלהם בשוק. כלי הניהול המתקדמים של שיטת CALL CENTER מבטיחים שימוש פשוט וקל, עם צוות תמיכה ושירות לקוחות מקצועי ביותר, שתמיד יהיה זמין לשרותכם, לטובת סיוע בהתקנה ובהגדרת מכשירים הטלפון לרשת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה