יום שני, 30 במרץ 2015

מי צריך קורסי צילום?



יש מספר קהלי יעד המתעניינים ונרשמים לקורסים העוסקים בתחום הצילום. ראשית, קורס צילום הוא דרך מצוינת לרכוש מקצוע. הקורס מתאים מהבחינה הזו לכל מי שמתעניין בצילום ורוצה לקבל כלים או לצבור ניסיון. שנית, הקורס מרחיב את הידע הקיים לגבי צילום ולכן מתאים גם למי שכבר עוסק בתחום התקשורת. קורסי צילום מבוקשים בקרב טווח גילאים רחב ויש צעירים, חיילים משוחררים ומבוגרים המנצלים את האטרקטיביות שלהם.



קורסי צילום מספקים מסגרות לימוד מרמת מתחילים, מתקדמים ועד התמקצעות בתחום. זהו יתרון משמעותי של קורסי צילום לעומת אלטרנטיבות אחרות. למרות שאפשר ללמוד את חלק ממושגי היסוד בתחום הצילום דרך אתרי אינטרנט העוסקים בתחום, רק בקורס המועבר על ידי מרצים מנוסים ניתן להרחיב את היריעה. המטרה של קורסי צילום היא בין היתר לחשוף את הסטודנטים להשפעות חדשות ולאפשר להם להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלהם.

סוגים של קורסי צילום
כפי שניתן לראות, יש סוגים שונים של קורסים העוסקים בתחום הצילום. קורס למתחילים הוא הבסיסי ביותר ולאחר מכן מתקיימים קורסים למתקדמים וקורסים המשלבים בין צילום לבין עריכה גרפית ופוטושופ. קיימים קורסים של הדרכה בצילום אחד על אחד, קורסים עם התמחות בצילום מזון, צילום פורטרט או צילום סטודיו וקורס שנתי הכולל את כל התכנים תחת קורת גג אחת. קורסים נוספים שכדאי להתעניין לגביהם בתחום הצילום הם תאורה מעשית וקורס לאדריכלים.

עשויות לצוץ הרבה התלבטויות לגבי קורסים בתחום הצילום. אפשר להתחיל עם קורס בסיסי, לעבור לקורס למתקדמים ובמידת הצורך להמשיך עם קורסים מעשיים נוספים. בסופו של דבר, הצילום הוא חלק מתחום אמנות רחב אותו מביאים לידי ביטוי רק באמצעות שילוב בכין כלים מעשיים ועניין אישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה