יום ראשון, 5 באפריל 2015

מפרט טכני של מרכזיות במחיר הוגן



בשירותי מרכזיות מחיר נקבע בין היתר על פי המפרט הטכני. כל יצרן מרכזיות מחליט באילו טכנולוגיות להתמקד ואיזה מפרט להציע עבור הלקוחות והמשתמשים. באופן עקרוני, המפרט הטכני של מרכזיות במחיר הוגן תלוי בדרישות ובצרכים האישיים. יש עסקים שיסכימו להתפשר על מרכזיות בסיסיות במחיר נמוך, לעומת ארגונים וחברות שלא יכולים להרשות לעצמם לוותר על פחות מהטוב ביותר. השאלה איזו מרכזיה לבחור ואיך חוסכים בהוצאות דורשת מבעלי עסקים להגדיר את הצרכים שלהם.


 
מאפייני מפתח של מרכזיות הם סוג המכשיר, הרכב המערכת והתאמה לכבדי שמיעה. אלו נתונים בסיסיים הקובעים את האפקטיביות של המרכזייה ואת מידת התאמתה לצרכי העסק. הרכב המערכת יכול להיות מרכזייה, מרכזיית IP או טלפון IP. מבחינה טכנולוגית, יש אפשרות להתקין מרכזיות במחיר נמוך עם תקשורת אלחוטית דיגיטלית מסוג DECT. זו טכנולוגיה המציעה טווח קליטה מוגדל, איכות שמע משופרת וחיבור מספר ניידים לקו טלפון אחד. אפשרות אחרת היא טכנולוגיית Voice Over IP בה הטלפון משתמש ברשת האינטרנט ולא ברשת הטלפונית.
 
תכונות המכשיר
אי אפשר לבצע סקירת מרכזיות ומחיר מבלי להתייחס לתכונות המכשיר. כאן יש שורה ארוכה של תכונות מתוכן ניתן לבחור רק את האופציות הרלוונטיות עבור העסק. במרכזיות מחיר תלוי בין היתר בשאלה הם יש שיחה מזוהה, דיבורית ומסך צבעוני. תכונות נוספות המשפיעות על המחיר הן משיבון פנימי, שפת תפריט ותאימות GAP. טלפון התומך בתאימות GAP מאפשר לבעל העסק לצרף שלוחות נוספות של כל יצרן. 

לסיכום, המפרט הטכני של מרכזיות במחיר הוגן כולל שלוש קטגוריות מרכזיות: מאפייני מפתח, טכנולוגיה ותכונות. היכרות עם הפרטים בכל קטגוריה עוזרת לחסוך בהוצאות ולהתאים את המכשיר המושלם עבור בית העסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה