יום רביעי, 1 באפריל 2015

הכירו את מותג משקפי השמש Ray Ban



המותג Ray Ban נוסד בשנת 1937 על ידי חברה אמריקנית. המותג מזוהה כיום עם מגוון רחב של משקפי שמש והוא מתאים לגברים ונשים בכל הגילאים. זהו ללא ספק מותג משקפיים מוביל, הזוכה להצלחה אופנתית מרשימה. 

בשנים הראשונות נועדו המשקפיים לספק הגנה לחיל האוויר האמריקאי ולכן הם זכו לכינוי "משקפי טייסים". יחד עם זאת, עם הזמן הצליח המותג לחדור לשווקים חדשים ולהפוך פופולארי בקרב כוכבי הוליווד, ספורטאי אקסטרים, סלבריטאים ומפורסמים. בשנת 1999 מכרה החברה המקורית את המותג לקבוצה חדשה. הקבוצה השכילה לשמור על המאפיינים המקוריים של המשקפיים והלקוחות בהחלט העריכו זאת.




איך בוחרים משקפי Ray Ban?
כדאי להכיר את הדגמים והסוגים השונים של משקפי Ray Ban על מנת להפיק מהם את מלוא היתרונות. הבחירה במשקפיים יכולה להיות סוגיה מורכבת. בשלב הראשון כדאי להגדיר את מטרות השימוש והצרכים. יש משקפיים המיועדים לפעילות ספורטיבית כמו רכיבה על אופניים וגלישה, משקפיים יוקרתיים לאנשי עסקים ועוד. בשלב השני ניתן להיכנס לעובי הקורה ולבצע בחירה על פי הטעם האישי. אין דרך אחת לרכוש משקפיים ועל טעם וריח אין מה להתווכח. כל גבר או אישה ימצאו משקפי Ray Ban אחרים המתאימים לסגנון המועדף עליהם.

מבחינת סוג, נהוג להשוות בין משקפיים על פי התאמה לגברים, ילדים, נשים או יוניסקס. המותג Ray Ban היא בין הראשונים בעולם שהציע משקפי יוניסקס. אלו משקפיים המתאימים גם לגברים וגם לנשים. במשקפיים אלו הדגש הוא על איכות העדשה ועל עיצוב דינאמי וגמיש. השימוש במשקפי יוניסיקס עולה בקנה אחד עם הנטיה האופנתית הרווחת. במילים אחרות, כיום כבר לא מקפידים על הגדרות מוקדמות אלא משאירים מקום לביטוי אישי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה