יום חמישי, 28 במאי 2015

הכרויות גיי במספר שלבים



השלבים של הכרויות גיי זהים במידה רבה לשלבים אותם נדרשים גם סטרייטים לעבור. בסופו של דבר, הכרות עם אנשים חדשים היא אף פעם לא משימה פשוטה. ההכרות מביכה ומרגשת באותה מידה והיא מלווה בהמון חששות ללא קשר להעדפה מינית. בנוסף, השלבים הראשונים הם הקשים ביותר. לאחר מכן הכל הופך להיות יותר פשוט. הכרות מביכה יכולה להסתיים במערכת יחסים ארוכת טווח ואפילו בהקמת משפחה. יש גם הרבה הכרויות גיי או סטרייטים שמטרתן מפגשים מזדמנים בלבד. היתרון הוא שכל אחד מהצדדים יכול להחליט איזה סוג של הכרות הוא רוצה וכיצד הוא מעוניין לערוך אותה.

השלב הראשון הוא איסוף פרטים על הצד השני. את איסוף הפרטים ניתן לבצע באמצעות אתרי הכרויות גיי באינטרנט, שיחה עם חברים ובני משפחה שמעוניינים לערוך שידוך או פשוט יצירת קשר טלפוני. איסוף פרטים הוא תנאי חיוני לתיאום ציפיות ולמניעת בזבוז זמן ומשאבים. הפרטים האישיים יאפשרו לכל אחד מהצדדים לדעת לקראת מה הולך וכיצד עומדת להיראות ההיכרות.



השלב השני: בדיקת האפשרות למערכת יחסים
השלב השני של הכרויות גיי או סטרייטים כולל בדיקה לעומק של האפשרות ליצירת מערכת יחסים. זהו השלב שנערך אחרי מספר פגישות אישיות או בילויים משותפים. כל אחד מהצדדים עושה עם עצמו חושבים, או לחילופין מתייעץ עם האנשים הקרובים. במידה ושני הצדדים מחליטים שיש טעם להשקיע במערכת היחסים, ניתן לעבור לשלב הבא של התחזוקה הרומנטית. במידה ואחד הצדדים מסרב, אפשר להמשיך הלאה עם הכרויות חדשות.

בסופו של דבר, השלבים השונים של הכרויות גיי אמורים לשמש בתור אמצעי סינון. אלו שלבים המאפשרים לגברים ונשים לבדוק לקראת מה הם הולכים ואת מי הם עומדים לפגוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה