יום שני, 22 באוגוסט 2016

הלוואה לפתיחת עסק - מה חשוב לדעת

לא כל מי שמשתחרר מהצבא מתחבר למסלול הרגיל, של תחילת לימודים אקדמאיים ומציאת עבודה. רבים לא יכולים ללמוד לימודים אקדמיים עקב היעדר בהשכלה תיכונית. ישנם גם צעירים רבים שמבינים שהם עשויים ללמוד מקצועי שלא יהי משמעותי לחייהם ולעבודה שלהם, וכך לבזבז את הזמן, הכסף והסבלנות שלהם. אנשים צעירים כאלה פונים לעיתים קרובות לדרך של פתיחת עסק קטן עצמאי. אותם אנשים זקוקים לעיתים קרובות לקחת הלוואה לפתיחת עסק עצמאי. זאת מכיוון שמדובר לעיתים קרובות באנשים שאין להם מקורות מימון עצמאיים. לעיתים מדובר גם באנשים יותר מבוגרים, שמאסו להיות שכירים והחליטו לצאת לעסק עצמאי.

הלוואה בערבות המדינה

למדינת ישראל יש אינטרס גדול מאוד לאפשר לעסקים קטנים ובינוניים להיפתח ולגדול. זאת בעיקר מהסיבה שהם מגדילים באופן משמעותי את הצמיחה הכלכלית והפיננסית של המדינה. בנוסף, המדינה רוצה גם לעזור לאזרחים להתקיים. לכן היא מאפשרת להם לפתוח עסקים קטנים תוך קבלת עזרה משמעותית ביותר מהמדינה. זה נקרא הלוואה לפתיחת עסק בערבות המדינה. הלוואה לפתיחת עסק מסוג זה מומלצת מאוד לצעירים שבינינו. זאת מכיוון שהיא לא דורשת ערבויות ובטחונות גדולים ולעיתים גם ממש לא הגיוניים מהלווים הצעירים, שאין להם עדיין מקורות מימון. הלוואה מסוג זה מאופיינת גם בהחזרי ההלוואה הנוחים שלה, ובריבית נמוכה יחסית. זה אפשרי בבנקים הבאים:

• הפועלים
• מזרחי-טפחות
• אוצר החייל
• מרכנתיל-דיסקונט

מדוע כדאי לקחת הלוואה?

תופתעו לגלות שישנן דרכים נוספות להשגת מימון לפתיחת עסק מלבד הלוואה. ניתן לעשות זאת בעזרת מימון המונים לדוגמא. זה מאפשר לאנשים לתמוך כלכלית בעסק. ישנן גם פעילויות פילנתרופיות למימון עסקים. עם זאת, אי אפשר לבנות על דרכים אלה לקבלת מימון. רוב הסיכויים שלא תצליחו בדרך זאת, אלא רק ע"י הלוואה לפתיחת עסק.

הלוואה לפתיחת עסק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה