יום שני, 22 באוגוסט 2016

הלבנת שיניים בראשון לציון

השיניים הן מהוות מעין מראה שמשקפת את המצב של כל הגוף. שיניים לבנות הן סממן מרכזי של הכוכבים הידועים בהוליווד, והן הפכו כבר מזמן לדבר שמשדר יוקרה ובריאות. במהלך השנים השיניים נוטות להצהיב ולקבל כתמים שונים בעקבות גנטיקה או אורח חיים שפוגם בצבע של השיניים, כמו שתיית קפה מרובה ועישון. כיום ניתן לבצע הלבנת שיניים בראשון לציון שמאפשרת לכם להשיג שיניים צחורות.

דרך הפעולה של הלבנת השיניים

השיניים מורכבות מכמה שכבות, כאשר השכבה החיצונית ביותר היא האמייל, ומתחתיה נמצאת שכבת הדנטין. הדנטין היא השכבה שצוברת על גביה כתמים לאורך השנים, והאמייל היא השכבה שמעבירה דרכה את האור, כך שדרך האמייל ניתן לראות את הדנטין. הלבנת השיניים היא תהליך שמאפשר חדירה מבעד לאמייל באמצעות חומר היוצר נקבוביות מיקרוסקופיות, דרכן חומר ההלבנה חודר לשכבת הדנטין ומחמצן את הכתמים. כל חומרי ההלבנה מתבססים על ריכוזים שונים של חומרים מחמצנים, כאשר אצל רופא שיניים ניתן לקבל את הריכוזים הגבוהים ביותר שיוצרים הלבנה מהירה. הלבנת שיניים בראשון לציון אצל רופא שיניים מקצועי היא הדרך המומלצת ביותר לשיפור מראה החיוך שלכם.

סוגי הלבנת שיניים

קיימים מספר סוגים של הלבנת שיניים בראשון לציון. אחת הדרכים היא באמצעות הנחת סד בו יש חומר פעיל מדי לילה למשך תקופה של כמה שבועות או חודשים. תכנית טיפול כזו ניתנת על ידי רופא שיניים, אך ניתן גם למצוא בבתי המרקחת ערכות כאלו שהן פחות יעילות מאשר אצל רופא. קיימים גם טיפולי הלבנת שיניים בראשון לציון שמתבצעים במרפאה עצמה, בה הרופא מורח על השיניים חומר בריכוז גבוה ומשפעל אותו באמצעות לייזר או מנורת פלסמה. הלבנה זו היא מהירה והיא מתרחשת באופן מבוקר.

הלבנת שיניים בראשון לציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה