יום שני, 25 ביולי 2016

המחיר של ייעוץ משכנתא



יועץ משכנתאות פרטי הפך להיות אחד התפקידים היותר מבוקשים בתחום הפיננסים. זה קרה ממש בשנים האחרונות, כאשר עד לפני כמה שנים לא היה כמעט צורך בשירות כזה. העלייה בביקוש ליועצי משכנתאות פרטיים ומקצוענים התרחשה כמובן בתגובה למשבר הדיור הנוכחי. בעוד שפתרון של המשבר הנוכחי לא נראה באופק, גם כאשר הנהגת המדינה מתחלפת כל כמה שנים, עלייה במחירי הדיור דווקא מתרחשת באופן תדיר. כל כמה חודשים אנחנו שומעים שמחירי הדיור עלו בעוד כמה אחוזים משמעותיים בהחלט. כדי לחסוך בעלויות של המשכנתא, שבה מוסיפים עוד כסף למחיר הדירה בריביות, כדאי מאוד להיעזר בשירות ייעוץ משכנתא פרטי ומקצועי.




האם משתלם לקחת ייעוץ משכנתא?
ייעוץ משכנתא בישראלכיום עולה כמה אלפי שקלים, תלוי במסלול הייעוץ הספציפי שבו בחרתם. זה לא סכום כסף קטן, ועל כן עולה השאלה האם לא כדאי להתאמץ קצת יותר ולסגור את עסק לקיחת המשכנתא לבד מול הבנק. התשובה המידית היא שלא, אלא כדאי להיעזר ביועץ מקצועי. פקידי הבנק מרוויחים הרבה מאוד מהמשכנתא שאתם לוקחים. חשוב לזכור שהאינטרס של הבנק הוא להרוויח כמה שיותר – לרוב על חשבון הלקוחות שלו. זה מתבטא בריביות ובעמלות. חסכון מקסימלי באלה יכול להשאיר אצלנו בארנק עשרות אלפי שקלים, ולעיתים גם יותר מזה. את החיסכון אפשר להבטיח באמצעות פנייה לקבלת ייעוץ משכנתא איכותי. לכן הייעוץ משתלם בסופו של דבר.

מתי כדאי לפנות לקבלת ייעוץ?
באופן כללי, ייעוץ משכנתא לא יזיק לאף אדם שלוקח משכנתא, גם לא לאנשים הבקיאים ברזיה של המערכת הפיננסית. הייעוץ מתאים במיוחד בקרים כמו:
·         סירוב ראשוני ש הבנק לתת משכנתא
·         עסקת נדל"ן מורכבת
·         חוסר ידע וחשש מטעויות
·         שמירה על ראש שקט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה