יום שני, 4 ביולי 2016

השכרת קרוואנים בישראל



קרוואן – אופציה מצוינת לחופשה מדהימה בחיק הטבע
טיול בקרוואנים הוא עניין שבשגרה במדינות רבות בעולם, ובכל כביש ואתר טבע ניתן למצוא בהן קרוואנים. קרוואן הוא סוג של צימר שיכול לזוז ממקום למקום. הקרוואנים מאפשרים כמעט את כל רמות הפינוק שיש בבית, החל ממטבח מאובזר ועד למיטות נוחות במיוחד. טיול בקרוואן מאפשר ליהנות מהטבע ולחנות באתרי טבע רבים, אך בו בזמן גם ליהנות מרמת נוחות גבוהה במיוחד. עובדה זו גרמה להשכרת קרוואנים בישראל לצבור פופולריות רבה בקרב חובבי הטבע.




ניתן ליהנות ממגוון של פינוקים בקרוואן
האופציות של השכרת קרוואניםבישראל הן רבות ומגוונות, וניתן לבחור בסוגי רבים של קרוואנים עם שלל פינוקים שונים. אזור השינה בקרוואן מאפשר שינה ערבה על מיטה נוחה. קיימים קרוואנים קטנים וזוגיים ולעומתם יש גם כאלו שיכולים להלין 7 אנשים. חלק חשוב נוסף בקרוואן הוא המטבח, כאשר קיימים מטבחים מאובזרים עם כל מה שצריך, החל ממקרר גדול ועד לכיריים שמאפשרות לבשל כל מה שרוצים. לרוב, קרוואנים מגיעים עם תוספת של ציוד קמפינג וטבע, כמו מתאורת חוץ לילית, מתלה לאופניים ועוד. ציוד זה מאפשר ליהנות מהטבע עצמו שבו מוקף הקרוואן. עוד פינוקים שמשפרים אף יותר את החוויה הם טלוויזיה, מנגל ועוד. השכרת קרוואנים בישראל היא אמנם תחום חדש באופן יחסי, אך בכל זאת ניתן לשכור קרוואנים מסוגים רבים עם מפרט שיגרום לכל חופשה בהם להיות נהדרת.

השכרת קרוואן מתאימה לשלל מטרות
בין אם רוצים בטיול זוגי ורומנטי ובין אם מעוניינים בטיול של כמה משפחות עם ילדים, השכרת קרוואנים בישראל מהווה דרך ייחודית ומעניינת לטייל בארץ. חופשה בקרוואן היא מהנה במיוחד וניתן באמצעותה ליהנות מהשקט של הטבע עם תנאים כמו בבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה