יום שבת, 22 ביוני 2019

המכון הרפואי


המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, או בקיצור המרב"ד, מוגדר בתור יחידה שפועלת תחת משרד הבריאות. עם זאת, היחידה עצמה עוסקת בתחום הספציפי של רפואה תעבורתית וזה גם מה שמייחד אותה בהשוואה ליחידות סמך אחרות. נכון להיום, המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא היחיד שמוסמך לטפל בנושא של רפואה תעבורתית ולקחת אחריות על מה שקשור לאישורי נהיגה או לשלילת רישיונות.

רשימת התפקידים ותחומי האחריות של המכון הרפואי גדולה מכפי שנהוג לחשוב. כמעט כולם יודעים שהוא עוסק ברפואה תעבורתית, אך רק מעטים מביאים בחשבון את האופן שבו מתבצעת בו מניעה ראשונית של תאונות דרכים. מבחינת המכון הרפואי ומי שעומד מאחוריו, הדרך למנוע את תאונות הדרכים היא לפקח מקרוב על הקשר בין רפואה, בריאות ונהיגה ולדאוג שרק נהגים שכשירים לכך יעלו על הכביש.



כך נבדקים ליקויים בריאותיים
במילים פשוטות, המכון הרפואי בודק האם לנהגים מסוימים יש ליקויים בריאותיים. במידה וליקויים כאלה מתגלים, נציגי המכון מבררים האם יש צורך לשלול את הרישיון וכך למנוע תאונות דרכים. כמו כן, במכון הרפואי צריכים לבחון כל מקרה לגופו ולכן לעיתים קרובות ההחלטה הסופית מתקבלת רק לאחר הפעלת ועדה רפואית. בוועדה חברים רופאים ואנשי מקצוע עם רקע ברפואה תעבורתית ויש להם את הניסיון הנדרש כדי לקבל החלטות נכונות.

ליקויים בריאותיים נבדקים דרך המכון הרפואי בכמה שלבים שונים. בשלב הראשון מקבלים הנהגים שנמצאים בסיכון זימון מסודר למכון הרפואי, בשלב השני הם צריכים להגיש מסמכים שתומכים בעמדה ובטענות שלהם ובשלב השלישי הם גם מזומנים לוועדה הרפואית. למרות שהתהליך עצמו עשוי להיות ארוך מאוד, כדאי לעבור אותו במלואו על מנת להימנע ממצב של שלילת רישיון שלא בצדק.

תגובה 1:

  1. שלום גבירותיי ורבותיי, האם אתם זקוקים להלוואה אישית או הלוואות מסחריות או הלוואה להקמת פרויקט או לרכישת בית או מכונית או שאתם זקוקים להלוואה לכל מטרה? אם כן, אני ממליץ לך לפנות לסאנשיין פיננסי גרופ באמצעות כתובת דוא"ל זו (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) או (WhatsApp: +447903159998) כדי לקבל את ההלוואה שלך.

    קבוצת Sunshine Financial היא חברת שירותים פיננסיים מקיפה המחויבת לעזור לכם לשפר את ההצלחה הפיננסית לטווח הארוך. התוכניות המותאמות אישית שלנו נועדו לעזור לצמוח, להגן ולשמר את עושרך על ידי מתן שירות ומומחיות בהתאמה אישית.

    אם אתה מתקשה כל כך לקבל הלוואת הון מהבנקים המקומיים שלך או ממכונים פיננסיים אחרים, אל תדאג עוד כיוון שעזרנו למספר רב של אנשים וארגונים שעברו קושי כלכלי בכל רחבי העולם. כשאתה פונה אלינו אתה מגיש בקשה לחברה מהימנה שאכפת לה מצרכי המימון שלך. אתה תטופל לאורך כל התהליך.

    יתרונות מפתח;
    - הגש מועמדות בכל זמן ובכל מקום.
    - קבל מזומן בפחות מ- 24 שעות
    - לווה בין 1000 ל 20 מיליון דולר
    - אין חיובים נסתרים.
    - ריבית מסובסדת של 3%
    - אתה מקבל את ההזדמנות לבחור את תאריך ההחזר, שבועי, חודשי או שנתי למשך 1-30 שנה.
    - אנו מציעים הלוואות מאובטחות וגם לא מאובטחות

    אם אתה זקוק להלוואה דחופה תוך 24 שעות, אנא כתוב בדוא"ל למטה למידע נוסף
    איש קשר בדוא"ל: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    איש קשר ל- WhatsApp: +447903159998
    בקש הלוואה עכשיו.

    השבמחק