יום ראשון, 16 באוגוסט 2020

טיולים מאורגנים לפיליפינים

 טיולים מאורגנים לפיליפינים זוכים להצלחה כי הם פונים לקהל יעד מגוון. מבחינה מסחרית, חברת תיירות מציעה טיולים כאלה גם עבור תרמילאים אחרי צבא שאף פעם לא היו באיי הפיליפינים אך מעוניינים להגיע אליהם, גם לזוגות בירח דבש וגם למשפחות של הורים עם ילדים. חוץ מזה, יש מסלולים ספציפיים של טיולים מאורגנים לפיליפינים שמיועדים עבור קבוצות של בני גיל הזהב ומבוגרים.

מהצד של המטיילים עצמם, טיולים מאורגנים לפיליפינים זוכים להצלחה כי הם חוסכים זמן וטרחה. במקום לשבת באופן עצמאי וללמוד על איי הפיליפינים או על התרבות המקומית, כל מה שצריך לעשות זה להפקיד את האחריות בידיים של אנשי מקצוע ומדריכי טיולים מקצועיים. חוץ מזה, אותם מדריכי טיולים אחראיים גם על בניית המסלול, על בחירת האטרקציות ועל כל הדברים הקטנים שהופכים חופשה רגילה לחוויה בלתי נשכחת.

 

האם משתלם לשלם על טיולים מאורגנים לפיליפינים?

שאלת מיליון הדולר היא מה בעצם פערי המחירים בין טיולים מאורגנים לפיליפינים לבין טיולים שמאורגנים באופן עצמאי. מצד אחד, נדמה שהעלות המקורית של טיולים כאלה גבוהה ושצריך מראש לשלם כמה אלפי דולרים. מצד שני, המחיר של הטיול בדרך כלל כבר מגלם בתוכו הוצאות טיסה, מעבר, שהייה ובחלק מהמקרים גם כניסה לאטרקציות ולפעילויות. לכן, העלות המקורית היא פחות או יותר היחידה שאותה צריך לשלם עבור הטיול המאורגן.

בנוסף, צריך להביא בחשבון את הזמן שנחסך על ארגון הטיול עצמו. כאשר מדריך טיולים מנוסה מארגן את המסלול לפיליפינים, מי שיוצא לטיול יכול בזמן הזה להמשיך לעבוד או ללמוד. אז אם מכניסים גם את הנתון הזה למשוואה, מבינים היטב את הערך המשתלם של טיולים מאורגנים לפיליפינים ולשאר העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה