יום חמישי, 2 בפברואר 2012

נשואים פלוס


כמה אהבתי לצפות בתוכנית נשואים פלוס בתור נערה, היינו נפגשות כמה חברות ובכל ערב צופות בבית של חברה אחרת. היו כל כך הרבה פרקים ובכל פרק צחקנו מחדש. נשואים פלוס היא סדרה על משפחה אמריקאית, משפחה קצת שונה מהרגיל ובכל יום קורה לה משהו חדש ומצחיק.

נשואים פלוס היא סדרה שהרבה אנשים בארץ אוהבים, אותם אנשים בוודאי ישמחו לשמוע שהסדרה נשואים פלוס המוכרת והאהובה עליהם תצולם בגרסה הישראלית שלה בקרוב.

נשואים פלוס ישראלי?

כן, נשואים פלוס ישראלי, קשת (ערוץ 2) רכשה את זכויות הפקת הפורמט – נשואים פלוס. הליהוק לקח מעט זמן אך הבחירה לתפקידים של באד, אל קלי ופג היא מצוינת.


  • אל בנדי – בגרסה האמריקאית של נשואים פלוס אל בנדי הוא אב לשני ילדים ונשוי לפג. הוא לא ממש מתייחס לילדיו ולאשתו ואם כן אז כדי לצחוק עליהם. הוא עובד בחנות נעליים וזוכר את הגול שהבקיע בתקופת התיכון כשיא של כל חייו. את אל בנדי יגלם בסדרה נשואים פלוס הישראלי – ליאור אשכנזי. בהתחלה רצו שצחי גראד יגלם אותו אך עקב לוח הזמנים הצפוף שלו הוא לא יוכל לעשות זאת.
     
  • פג בנדי – בגרסה האמריקאית של נשואים פלוס פג בנדי נשואה לאל. היא עסוקה רוב היום בקניות, היא אינה עובדת ולא דואגת יותר מדי לצרכי הילדים והבית. בסדרה נשואים פלוס הישראלית תגלם דורית בר אור את פג בנדי.
  • קלי בנדי – בגרסה האמריקאית של נשואים פלוס קלי היא בחורה יפה שלא זכתה לחוכמה רבה. עולמה של קלי סובב בעיקר סביב גברים. בגרסה הישראלית של נשואים פלוס תגלם את קלי השחקנית נועה וולמן.
  • באד בנדי – בגרסה האמריקאית של נשואים פלוס באד הוא בחור חכם שסיים את לימודי התיכון בהצטיינות, למרות חוכמתו אין לו הצלחה רבה בחברה. את באד בנדי בגרסה הישראלית של נשואים פלוס יגלם אלון סנדלר.
  • את השכנים סטיב ומארסי יגלמו שלומי קוריאט ותמר קינן.
נשואים פלוס הישראלית – מה הולך להיות בסדרה?

את פורמט הסדרה נשואים פלוס על המשפחה הטרשית יתאימו לקהל הישראלי. בדיוק כמו ששינו מעט את בנות הזהב והתאימו אותה לקהל הישראלי, כך ישאירו את הרעיון המקורי והאהוב של משפחת בנדי ויתאימו אותו למשפחה טרשית ישראלית.

אני מצפה בקוצר רוח לצפות בתוצאה, נשואים פלוס עם הליהוק הישראלי יכולה להיות הסדרה האהובה הבאה, סדרה מצחיקה וקלילה.


תגובה 1:

  1. מה? ליאור אשכנזי בתפקיד אל בנדי?
    אחרי שראיתי אותו במלא סרטים לצפייה ישירה, אני כבר יודעת שהוא שחקן מעולה ויכול לשחק קשת גדולה של דמויות.. אבל אל בנדי?! ברצינות? ממש לא מסתדר לי.

    השבמחק