יום חמישי, 9 בפברואר 2012

בוק בת מצווה


מזל טוב! את בת שתיים עשרה, הגעת לגיל בת מצווה. את כבר לא ילדה, בן לילה הפכת לאישה קטנה, לנערה. גיל שתיים עשרה הוא גיל מאוד משמעותי בחיי הילדה, ועל כן מומלץ להשאיר לנו ממנו חותם ומזכרת לכל החיים. גיל זה הוא משמעותי ומשפיע על כל מהלך חיינו. על מנת שחגיגית בת המצווה תיזכר לטובה ולעולם המתנה הכי כדאית שניתן להעניק לכלת השמחה הוא בוק בת מצווה. אוסף תמונות מיוחדות במינן שתמיד ירצדו למול עיניה של כלת השמחה ויזכירו לה את היום המאושר, יום חגיגת בת המצווה.

בוק בת מצווה – מזכרת שנשארת לעד

בוק בת מצווה זה חווית צילום מרגשת, ומאושרת. במהלך צילום בוק הבת מצווה, כלת השמחה תתלבש ותתאפר כמו גדולה, תחליף מספר סטים של בגדים וכמובן הכול בתוספת אביזרים ותכשיטים מתאימים. את כל הציוד הדרוש ניתן למצוא בסטודיו שמתעסק עם הנושא של בוק בת מצווה, מומלץ לבחור בסטודיו עם המלצות.

את הצילומים אל בוק בת מצווה ניתן לשלב בין צילומי טבע ונוף לבין צילומי סטודיו בשילוב רקעים ותפאורה מיוחדת. הכול תלוי ברצון כלת השמחה ובמגבלות התקציב. כמו כן, כמובן שניתן גם לשלב תמונות עם בני המשפחה, חברות הכי טובות וחיית מחמד אהובה.

התמונות אותן תקבלי יינתנו לך באלבום מודרני ויפה, ותוכלי להשתמש בהם לכל צורך שהוא. למצגת לחגיגית הבת מצווה, לפרופיל בפייסבוק  ועוד. בוק מבת המצווה זה מזכרת קטנה מרגעים גדולים.



בוק בת מצווה – להרגיש דוגמנית ליום אחד

במהלך צילומים לבוק בת מצווה, תרגיש כלת השמחה כמו דוגמנית זוהרת ומאושרת. בכל סטודיו כמעט קיים מגוון רב של כובעים ואביזרים, תלבושות מקסימות ואיפור.

ניתן ללכת על קו עיצוב אחיד לכל הצילומים וניתן גם לבחור נושא ולצלם לפיו את כל התמונות. ילדות בגיל בת מצווה בדרך כלל אוהבות לעשות בוק בת מצווה מעולם האגדות, פיות נסיכות ומלכות.

בוק בת מצווה זה הגשמת חלום לכל ילדה אשר מגיעה לגיל שתיים עשרה, חוויה בלתי נשכחת ומתנה מיוחדת ומקורית לחגיגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה