יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

אטרקציות לבת מצווה


אטרקציות לבת מצווה – לא מה שחשבתם
בת מצווה לבת, כמו בר מצווה לבן, היא אחד האירועים החשובים של גיל ההתבגרות. כיום נהוג לציין את הבת מצווה במסיבה רבת משתתפים עם כל המשפחה, הדודות והדודים וגם כל החברות והחברים. כדי שמסיבת בת מצווה תצליח ותשאר בזיכרון החוגגים מרבית הילדים מבקשים ומקבלים כל מיני אטרקציות שונות כדי להיות שונים או כדי להפעיל את הילדים בכייף. יש הרוצות בת מצווה מן האגדות באולם עם תזמורת ותחפושות לכל החברות ויש המעוניינות לעשות "כניסה" של כוכבת קולנוע על שטיח אדום כשברקע רוקדים רקדנים מקצועיים. 
כל ילדה והאטרקציה שמדברת אליה, וכל שנותר לכם הוא בעצם להתאים את האטרקציות המועדפות על הילדה לאירוע המתוכנן,  תוך התחשבות מלאה גם בסוג קהלי היעד המוזמנים לאירוע , לרבות הגילאים.

בת מצווה במועדון
אחת האטרקציות המקובלות בקרב בנות המצווה היא עריכת מסיבת בת מיצווה במועדון לילה. מועדוני לילה רבים פותחים את שעריהם בשעות מוקדמות יותר בערב במיוחד עבור מסיבות אלה ודואגים לסיום המסיבה עד 11 בלילה. מסיבות בת מצווה במועדון לילה כוללת די.ג'יי מקצועי שיקפיץ את הנוער במיטב המוסיקה שהם אוהבים, אפשרות להזמנת קייטרינג לגדולים ולקטנים, שתייה ( לא אלכוהול כמובן ! )  אם אפשרות להביא מופע או הפעלה אחרת.

בת מצווה בבריכה
יש שהמזל שיחק להן ויום הבת מצווה שלהן חל בחודשי הקיץ. בנות רבות מעדיפות בריכת שחייה פתוחה על פני כל מסיבה אחרת. שכירת מקום עם בריכה אינו יקר יותר מאולם אירועים ממוצע  וגם למתחם הבריכה ניתן להזמין אוכל מופעים שונים וכדומה. ניתן להזמין גם את המשפחה ולא כולם חייבים להיכנס לבריכה .

אטרקציות נוספות לבת מצווה
בנוסף למיקום המדליק שניתן לחגוג בו את בת המצווה של הילדה ניתן לשמח אותה ולהזמין אטרקציות לבת מצווה נוספות. אוהל צילום שבו כל אחד מתלבש מתוך מבחר תלבושות נהדרות ומצטלם יכול להיות אטרקציה גם לצעירים וגם למבוגרים שבחבורת החוגגים, גם שולחנות משחק שונים יכולים להוות אטרקציה נהדרת וגם מתנפחים עם אתם במסיבה בחוץ .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה