יום שבת, 4 באוגוסט 2012

RZR


לשם מה צריך רכבי rzr?
תמיד רציתם לצאת לנסיעת שטח מסעירה בארץ. לשמחתכם הרבה, ישראל כוללת שטחים רבים שאינם מיושבים, שהם פשוט מושלמים לרכיבת שטח - בין אם מדובר על הרי הגליל והגולן, השטחים המסולעים של ים המלח, או כמובן הנגב והערבה. לשם כך, אתם צריכים כמובן רכב שטח טוב. אם מדובר על נסיעה פרטית שלכם, אתם לא צריכים רכב עצום, אלא מספיק לכם טרקטורון שטח מקצועי - וכאן בדיוק נכנסים דגמי rzr לתמונה ונותנים לכם מענה מלא.

חווית שטח שעדיין לא הכרתם
טרקטורוני rzr הם למעשה טרקטורוני שטח מיוחדים של חברת פולאריס. הרעיון מאחוריהם הוא לתת לנהג הבודד חווית שטח בעוצמה יוצאת דופן. לרכבי rzr יש את היכולת לעלות היום לתאוצה מקסימלית תוך מספר שניות בודדות (פחות מחמש שניות!) מה שמבטיח לכם שכבר בתחילת הנסיעה שלכם אתם הולכים ליהנות מחוויה מדהימה במיוחד. האחיזה בטרקטורון היא חזקה ונוחה במיוחד, ומאפשרת שליטה מלאה.

RZR


מה לגבי רכיבה בחו"ל ?
סיבה נוספת שבגללה כדאי לשקול לרכשו רכבי rzr הוא טיולי שטח בחו"ל. כידוע לא רק בישראל יש מסלולי שטח מדהימים. ברחבי אירופה וביבשות נוספות יש מסלולים מדהימים לא פחות. תוכלו לצאת לטיולי שטח עצמאיים מדהימים עם טרקטורון rzr אשר נמצא ברשותכם. הרישיון על הטרקטורון תקף לכל מדינות אירופה, כך שאין צורך להוציא רישיון מיוחד. רק צריך לדאוג שהטרקטורון שלכם יגיע (או לשכרו טרקטורון rzr במקום) ואפשר לצאת לדרך!

בוחרים במוניטין הגבוה
חשוב לומר לסיכום, שהסיבה שרבים מאד בוחרים בטרקטורוני rzr של חברת פולאריס הוא המוניטין המעולה שיצא לחברה עצמה. לחברת פולאריס יש ניסיון רב בייצור של רכבי שטח בכל הגדלים והסוגים. החברה מחויבת לאיכות הנסיעה, ולבטיחות של הנוסעים. 

מדובר בדגם מוצלח ופופולרי במיוחד - וגם אתם יכולים להצטרף למשפחת הרייזרים שהולכת וגדלה. אם אתם מרגישים שזה הזמן שלכם לנהוג ברכב שטח מהמובילים בעולם, אתם מוזמנים לממש את החלום שלכם ולגשת לאחד מאולמות התצוגה על מנת להתרשם ולרכוש את רכב השטח הבא שלכם .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה