יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

טיול מאורגן לנוסע העצמאי

טיול מאורגן לנוסע העצמאי באופן פרטי
אם אתם בעניין של טיול מאורגן לחו"ל כדאי שתדעו, כי כיום, יש שני סוגים שונים של טיולים מאורגנים שאתם יכולים לצאת אליהם. הסוג הראשון הוא הטיול המאורגן הקלאסי. זהו הטיול שאליו אתם יכולים לצאת ביחד עם קבוצה גדולה של ישראלים למגוון רחב של יעדים, כאשר לרוב מדובר על טיול שנע בין שבוע לשלושה שבועות. אולם, אנחנו מעוניינים להציג לכם דווקא את הסוג השני שהולך ונהיה יותר פופולרי - טיול מאורגן לנוסע העצמאי שמופק באופן פרטי.

איך מתבצע הטיול ?
טיול מאורגן לנוסע העצמאי בעצם יכול להיות לאדם אחד ויחיד, או לקבוצה קטנה של אנשים שמכירים אחד את השני, ורוצים טיול מאורגן, אך לא במסגרת קבוצה מאורגנת. לכן, טיול מאורגן לנוסע העצמאי הוא בעצם טיול מאורגן מבחינה זו שיש לכם מדריך צמוד, נהג ורכב פרטי, שבו אתם נוסעים לכל אורך הדרך. אולם, בשונה מטיול מאורגן רגיל, כאן אתם נמצאים לבדכם לחלוטין, וזוכים לקבל טיול פרטי משלכם - מה שמאד מעצים את החוויה.

גמישות גבוהה במסלולים
מכיוון שמדובר על טיול מאורגן לנוסע העצמאי שמתבצע לקבוצה קטנה, ברור שגם יש הרבה יותר גמישות בתכנון של המסלולים. בעוד שבטיול מאורגן רגיל המסלולים הם תמיד קבועים לכל קבוצה, במקרה של טיול מאורגן לנוסע העצמאי אתם פונים מראש לסוכנות הנסיעות, ומציינים מהם האתרים שמעניינים אתכם. התפקיד של סוכנות הנסיעות, יהיה בעצם לבנות לכם טיול כבקשתכם עם מדריך שילווה אתכם.

היכן אפשר לטייל ?
הדבר היפה במקרה של טיול מאורגן לנוסע העצמאי, הוא שאתם יכולים לארגן אותו לכל יעד שתרצו באשר הוא ! אין ספק, כי היום הכל שאלה של החלום שלכם שבא לכם להגשים. רוצים לצאת לטיול פרטי בדרום הודו ? ואולי דווקא טיול מאורגן ועצמאי לקוסטה ריקה? אם נראה לכם הקונספט הזה של טיול מאורגן לנוסע העצמאי, פנו בהקדם האפשרי לסוכנות נסיעות איכותית אשר מתמחה בתחום, והיא תוכל לבנות עבורכם את טיול החלומות שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה