יום שני, 17 בספטמבר 2012

לימודי שוק ההון


לימודי שוק ההון – בדרך למקצוע מלא אתגר

לימודי שוק ההון מכשיר עובדים בחברות השקעות, סוחרי בורסה מתחילים ומתעניינים בתחום לנהל, לפתח ולקדם השקעות בשוק ההון. הוא מעניק את הכלים היעילים ביותר למסחר נכון בשוק ההון ומציג את התמונה המלאה של תהליל המסחר וההשקעה בשוק ההון .

מדוע צריך ללמוד על שוק ההון ?

תחום ההשקעות הוא תחום דינאמי, עמוס בכרישים המבקשים לקחת חלק בתהליך המסחרר של השקעה ורווח. לימודי שוק ההון מעניק את הידע המקצועי הדרוש כדי לעמוד בגאון לצד משקיעים ותיקים ועתירי ניסיון ולהבין את השפה המיוחדת כל כך של תחום ההשקעות. לימודי שוק ההון סוקר את כל התהליכים המרכיבים את תחום ההשקעות, מלמדים כיצד לנתח רמות סיכון שונות ולהבין מהי השקעה סולידית וכיצד להשקיע מבלי לחשוש מהפסד או מכשלון. ידע זה מעניק בטחון לכל משקיע או למי שמנהל השקעות בחברות קטנות או גדולות .

למי מתאים לימודי שוק ההון ?
מקום בלימודי שוק ההון אינו שמור רק למתעניינים מתחילים המבקשים ללמוד את שפת עולם ההשקעות, אלא גם למשקיעים ותיקים המבקשים להתעדכן ולהוסיף לידע שנרכש תוך כדי עבודה. הם מתאימים כהכשרה מקצועית למנהלי השקעות בחברות גדולות או קטנות, סוחרים פרטיים וכאלו שהפכו את המסחר בבורסה לתחביב רווחי. גם יועצי השקעות ותיקים יוכלו להתעדכן ולקבל תמונת מצב של הבורסה בשנות האלפיים .

מתאים גם לאנשים עסוקים


לימודי שוק ההון מתאימים גם לאנשי עסקים עסוקים מאד או למנהלי השקעות שמתרוצצים מפגישה לפגישה. ניתן להירשם ללימודי שוק ההון המתקיים בשעות הערב, לרכז את כל תכני הלימודים השבועיים ביום אחד או להירשם למסלולים מקוצרים יותר, בעלי מערכת שעות גמישה. לימודי שוק ההון מעניק חותמת לימודית לכל משקיע, בין אם הוא חדש בעניינים או מכיר את הבורסה כמו את כף ידו . אם אתם מרגישים שאתם מעוניינים להתמקצע עוד יותר בשוק ההון, הרי שאין זמן מתאים יותר לברר אודות לימודי שוק ההון במוסד זה או אחר ורישום אליו על מנת ליהנות מהידע הרב שתרכשו בלימודי שוק ההון.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שלימודי שוק ההון יכולים להתאים לכל אדם אשר אינו מפחד להתעסק קצת עם מחשבים.
    לפי דעתי את רוב העבודה עושים דרך המחשב בגלל שזה מאוד נוח ויותר נגיש. התחום הפיננסי הוא מאוד מעניין ומאוד מאתגר יש הרבה מאוד עבודה בתחום ולא מסובך להשיג עבודה.
    אני עובד כמה שנים בשוק ההון והחלטתי להרחיב את הידע שלי והתחלתי הכנה למבחן מקצועית א ומקצועית ב. אני מתחיל את הדרך לקבלת רישיון יועץ פנסיוני ואני מאוד שמח על האתגר.
    אני ממליץ לכל מי שרוצה להתעסק בתחום הפיננסים להתחיל בשוק ההון, יש אתגר מאוד גדול למתחילים ונותן הצצה לעולם הפיננסים שהוא מאוד רחב ומאתגר. בו יש הרבה מאוד תחומים קטנים שיתאימו לכל אחד.

    השבמחק