יום שישי, 2 במאי 2014

על העיצוב המשתנה של מקלחונים



בבואכם לבחור מקלחונים חדשים עבור הבית שלכם, אתם יודעים שעליכם לבחון לא מעט פרמטרים. בין השאר, עליכם לבחון היטב את הגודל של המקלחון, את סוג הזכוכית שבו תשתמשו, את גובה המקלחון, את שיטת הסגירה והפתיחה, וכיו"ב. אולם, כמובן שיש פרמטר נוסף, אשר חייבים תמיד להתייחס אליו - והוא העיצוב של המקלחון שלכם. לעתים, העיצוב של מקלחונים נדחק מעט לפינה מול פרמטרים אחרים, ולכן הקדשנו לנושא מאמר שלם.

אז איך בוחרים את עיצוב המקלחון?
יש כמה עיצובים אפשריים עבור מקלחונים, אשר נגזרים קודם כל מסוג המקלחון עצמו. כידוע לכם, ישנם מקלחוני חזית, וישנם מקלחונים פינתיים, וברור שבכל אחד מהם העיצוב האו שונה לגמרי. יש לציין שבאופן כללי, כאשר מדובר על מקלחונים פינתיים, אזי יש גם אפשרויות לעיצוב יותר מגוון - שכן יש אפשרות להתקין מקלחונים מעוגלים, אך גם במקלחוני החזית יש לא מעט אפשרויות לעיצוב.


יש להתייחס גם לעיצוב הטקסטורה של הזכוכית של המקלחון. הזכוכית עצמה לא חייבת להיות בהכרח שקופה לחלוטין. אפשר בהחלט לשלב קטעים מחוספסים יותר בזכוכית, ואפשר להוסיף גם צבעים וכיסויים מיוחדים לזכוכית. הדבר לא רק תורם לעיצוב ייחודי ומקורי יותר - אלא גם מאפשר לכם ליהנות מפרטיות מלאה בתוך המקלחון.

עוד כמה פרטם קטנים
בבואכם לבחור מקלחונים, חשוב לשים לב גם לעיצוב של הגימורים השונים שיש על המקלחון. תתפלאו לגלות, אבל אפילו לעיצוב של ידיות הפתיחה של המקלחון - יש השפעה משמעותית על המראה של המקלחון כולו. כדאי לשים לב תמיד כשבוחרים מקלחונים, שגם פרופילי המתכת עשויים מחומר איכותי, והגימור שלהם מבריק, שכן הדבר תורם לעיצוב שלהם באופן משמעותי. כך תוכלו להתקלח באופן נינוח, וגם ליהנות מהעיצוב הטוב ביותר שיתאים לטעם שלכם באופן אישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה