יום שישי, 23 במאי 2014

מרכזיות IP לעסקים



אם אתם שייכים לאותם האנשים שתמיד חושבים איך אפשר יהיה להפוך את העסק שלהם לעוד יותר יעיל וטוב, הרי שאתם כבר מודעים לאופציה של קניית מרכזיות IP לעסקים. אם עוד לא עשיתם את זה עד היום כי לא לגמרי הבנתם במה מרכזיות IP לעסקים יכולות לתרום לעסק שלכם, אז אין ספק שהמאמר שלפניכם יסייע לכם להבין זאת, וכך תגלו שמרכזייה כזו פשוט יכולה להקל עליכם את החיים ואת העבודה.

מחברים בין המחשב ובין הטלפון
אחד מהדברים החכמים ביותר שעושות מרכזיות IP לעסקים זה למעשה לחבר בין הטלפון ובין המחשב. אחת מהדוגמאות הבולטות ביותר זו הדוגמא שבה עובד יושב מול המחשב, נכנס לאאוטלוק שלו ורוצה לחייג לאחד הלקוחות. מרכזיות IP לעסקים מחברות בין המחשב ובין הטלפון כיוון שהן מאפשרות לאותו עובד ללחוץ על שמו של הלקוח ובכך ליצור איתו קשר בנוחות רבה, ואין ספק שזה חוסך זמן יקר.




שליטה מרחוק
יש הרבה קשיים בלהיות מנהלים של עסקים גדולים ומרובי עובדים, ואחד מהקשיים זה שאתם לא באמת יכולים לדעת מה קורה בשיחה שבין העובד שלכם ובין הלקוח. האומנם? בעזרת מרכזיות IP לעסקים אתם יכולים להקליט כל שיחה שנכנס או יוצאת לעסק, כך שלמעשה מרכזיות IP לעסקים מאפשרות לכם לשלוט בצורה הרבה יותר טובה על מה שקורה ולכן זה חשוב ונחוץ לכל מנהל.

תמיכה טכנית
אם מה שמטריד אתכם בקנייתה של מרכזייה כזו זו העובדה שייקח לכם, וגם לעובדים, זמן לדעת איך עובדים איתה, אתם אומנם צודקים, אך זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. מדובר על מרכזיות אינטואיטיביות כך שלכולם יהיה קל ללמוד כיצד לתפעל אותן, ואפשר יהיה גם לקבל תמיכה טכנית בכל עת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה