יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

סדנאות צילום



סדנאות צילום מתאימות לצלמים מתחילים, מתקדמים או מומחים ומטרתן היא לתת לכל צלם באשר הוא עוד ידע טכני וידע תיאורטי אודות הצילום. כל סדנא מכוונת לקהל המגיע אליה ומותאמת כך שיוכל לקבל את שנדרש לו כדי לשדרג את הצילום שלו. סדנאות צילום משלבות בין העברת ידע תיאורטי לסדנאות מעשיות בשטח והן מחולקות לפי רמות הצלמים והנסיון שלהם.




ידע טכנולוגי
המצלמות הדיגיטליות הן חידוש של השנים האחרונות. העשור האחרון גרם למצלמות הדיגיטליות להיות נכס בלתי נפרד בכל בית ובכך הן תפסו את מיקום הפילים שהפך להיות מוצר לא רלוונטי יותר. הזמינות של הצילום, הקלות והמחירים שפחת פלאים, העלה את הדרישה לקבל ידע בצילום. כיוון שרק בעשור האחרון המצלמות הדיגיטליות תפסו תאוצה, ישנה חשיבות רבה לקבלת ידע טכנולוגי אודות הצילום ואפילו צלמים ותיקים מוצאים כי סדנאות צילום גורמות להם לגלות דברים חדשים שכלל לא ידעו על המצלמה.

ידע תיאורטי אמנותי
הצילום הוא חלק בלתי נפרד ממקצועות האמנות וזו מלמדת את הכללים שיוצרים רגש. סדנאות צילום משלבות בין ידע תיאורטי לבין ידע אמנותי כאשר ישנה חשיבות גדולה להכרת יסודות האמנות לכל מי שרוצה להצליח להביע עצמו בצילום. הרקע האמנותי שניתן בסדנאות מכוון ללמד את המשתתפים כיצד הם יוכלו לקחת את הצילום שלהם צעד אחד קדימה ולשלב טכניקות שהתפתחו לאורך השנים.

רמות צילום
כאשר בוחרים לברר על סדנאות צילום חשוב לברר האם ישנן רמות שונות סדנאות ואיזו סדנא תתאים לכם יותר מכל. אם אתם צלמים חובבים ומעולם לא למדתם את יסודות הצילום, תגלו בסדנת צילום למתחילים עולם נרחב של ידע, אמנות ועניין, סדנא שתפתח עבורכם עולם חדש ותאפשר לכם מייד לשפר את יכולות הצילום שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה