יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

קורס gmat

יש הרבה תארים וסוגי לימודים שיכולים לפלס לכם דרך לקריירה מוצלחת ומעניינת במיוחד, ואין ספק שאחד מהתארים האלה זה תואר שני במנהל עסקים. זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים שכבר סיימו את התואר הראשון חולמים על ההמשך, כי בימינו תואר ראשון הוא מכובד אך בדרך כלל אינו מספיק. לכן כדאי גם לכם לחשוב על התואר השני במנהל עסקים באוניברסיטאות ברחבי העולם, וכדאי שתדעו שהדרך לכם כוללת גם מבחן לא פשוט. קורס gmat הוא קורס מקצועי ביותר שהמטרה שלו היא להכין אתכם למבחן הקבלה, וזה יהיה צעד חכם מאוד מבחינתכם לבחור כבר עכשיו איפה לעשות קורס gmat מוביל.

לימודים שצריך להתמיד בהם
עוד לפני שאתם ניגשים לבדוק איפה הכי כדאי לעשות קורס gmat, כדאי שתדעו שאתם ניצבים אל מול אתגר שלא פשוט להתמודד איתו. העניין הוא שזה לא רק שאתם צריכים להירשם כדי לעשות קורס gmat, אלא עליכם גם להתמיד בלימודים ולתרגל לא מעט. חשוב לבחור מקום שבו המרצים הם למודי ניסיון ומכירים את המבחן על בוריו, כי כך תוכלו להיות בטוחים יותר בהצלחה שלכם בבחינה. בכל הקורסים האלה יש חלק ניכר ביותר של תרגול, וכדאי לכם להירשם ללימודי הקורס רק בתקופה שבה אתם באמת בטוחים שתוכלו להשקיע.



לימודים עצמאיים

יש אנשים שרוצים לחסוך על קורס gmat ולנסות לעשות את המבחן הזה עם הכנה עצמית, ובהחלט אפשר להבין אותם. קורס gmat זו הוצאה כלכלית לא מבוטלת ולכן קיים פיתוי לנסות להתמודד עם המבחן לבד, אך האמת היא, שזה לא באמת כדאי. תמיד עדיף להוציא כסף על קורס הכנה מקצועי ביותר ולהיות בטוחים שתעברו את המבחן מאשר לגלות שעליכם לגשת אליו עוד ועוד פעמים. 

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני סיימתי קורס חשבי שכר ואחרי מספר שנים בעבודה החלטתי כי אני רוצה להמשיך ולהתקדם לתפקיד יותר ניהולי עם יותר אחריות.
    החלטתי כי אני רוצה לעשות תואר שני במנהל עסקים ובגלל שהציון מהתואר הראשון שלי היה גבולי המליצו לי לעשות קורס GMAT.
    עשיתי את הקורס ועברתי אותו בהצלחה (אחרי הרבה מאוד עבודה קשה), התחלתי את התואר השני במימון העבודה ועכשיו אני מתלבט על התפקיד הניהולי אותו אני רוצה. הציעו לי בעבודה כמה משרות לאחר שראו איך הצלחתי בתואר עצמו.

    השבמחק