יום שבת, 12 בספטמבר 2015

בחירת שיפוצניק לעבודות הבית



כל מי שמחפש אחר שיפוצניק יודע שזו לא בעיה לפתוח את המחשב ולחפש אחד, אך הבעיה המשמעותית יותר היא למצוא אחד שתוכלו לסמוך עליו. כדי לבחור את השיפוצניק שבאמת מתאים לכם לעבודה שאתם רוצים בבית אתם צריכים למצוא אחד שייתן לכם הצעת מחיר הוגנת, שיהיה בעל ניסיון בעבודה שאתם מבקשים ממנו לעשות ועליו להיות קשוב לרצונות שלכם.

הצעת מחיר הוגנת
כשמזמינים שיפוצניק לבצע עבודת שיפוץ יש לקבל קודם כול הצעת מחיר. במקרים בהם מדובר בעבודה קטנה מאד (כמו למשל צביעת חדר יחיד סטנדרטי) אפשר לקבל את ההצעה בטלפון ובמקרים של שיפוץ משמעותי יש לקבל הצעה ברורה, מפורטת ומומלץ מאד לחתום על חוזה שמתאר איזו עבודה תתבצע ומה יהיה גובה התשלום עליה.




ניסיון בעבודה המבוקשת
כעיקרון כל אחד יכול לקרוא לעצמו שיפוצניק וכל אחד יכול להחליט שהוא מבצע עבודות בבתים או במשרדים ולגבות על כך תשלום כפי שנראה לו. כיוון שכך מומלץ מאד לקבל רקע על השיפוצניק שנכנס למבנה ועל הניסיון שלו ובמיוחד אם מדובר בעבודות שדורשות הכשרה ומערבות פעולות של אינסטלציה או חשמל.

הקשבה
ישנם אנשים שחושבים שהתפקיד של השיפוצניק הוא פשוט לעשות את העבודה שלו ולא תמיד מבינים את חשיבות ההקשבה. שיפוצניק שמביא איתו יכולת הקשבה ייטה לבצע את העבודה טוב יותר ולשביעות רצון בעלי המקום וזאת כי הוא פשוט לא ינסה לעשות דברים שלא ביקשו ממנו. לא פעם אפשר לראות עבודות שבוצעו על ידי אנשי מקצוע שלא הסכימו עם הדרך של בעלי המקום וביצעו על דעת עצמם עבודה שונה מזו שהתבקשו לעשות. לכן, חשוב מאד לשים לב שהשיפוצניק קשוב לבקשות וכשמדובר בעבודה גדולה יש לכתוב בצורה ברורה מה סוכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה