יום שבת, 12 בספטמבר 2015

התקנת מצלמות נסתרות



אם יש לכם צורך בהתקנה של מצלמה שתצלם באופן נסתר בלי שאיש ידע מכך ואתם חושבים שמדובר בפעולה מורכבת, דעו שאתם עומדים להיות מופתעים. היום מצלמות נסתרות זמינות וכל אחד יכול לשלב אותן בבית שלו או בעסק ללא מאמץ מיוחד.

מהן הסיבות להתקין מצלמה
·         מעקב אחר מטפלת של התינוק. אין צורך לחשוד במטפלת כדי להחליט להתקין מצלמה, הורים רבים בוחרים להתקין אותה עוד לפני שהם מזמינים אותה לבית כדי להרגיש נינוחים.
·         מעקב בבתי אבות. רבים שהוריהם נמצאים בבית אבות מרגישים רחוקים ושהם לא יכולים לשלוט בנעשה. התקנה של מצלמה באופן נסתר יכולה להרגיע מאד את הילדים.
·         חשד בבגידה. ישנם בני זוג שחושדים כי בביתם מתרחשת בגידה ואז התקנה של מצלמה בלתי נראית יכולה להיות פתרון מתאים (אם כי תמיד צריך לחשוב על התוצאה ועל התמודדות עם הצד השני).




בחירת הציוד המתאים לכם
כדי לקבל מידע נדרש ציוד מתאים. את הבחירה בציוד והמצלמה המתאימה ביותר אפשר לעשות בשיתוף עם החנות שמוכרת מצלמות נסתרות. כדי לבחור את המצלמה המתאימה ביותר כדאי מאד לשתף את החנות בצורך ולשמוע איזו מבין המצלמות יכולה להתאים לכם. כמובן, כדאי מאד לקבל פרטים על ההפעלה של המצלמה כדי לוודא שאתם בוחרים את האחת הנכונה לכם.

מורכבות ההתקנה
היום מצלמות נסתרות מגיעות בתוך מתקנים כשהן מוכנות לתפעול. אין צורך לקדוח בקירות או לבצע חיבורים מיוחדים ומסובכים (ובטח לא להזמין אנשי מקצוע לצורך ההתקנה). אפשר למצוא היום מצלמות שבאות בתוך קופסאות שחורות ומתאימות לכל מקום בבית (כמו למשל באזור הממירים שגם ככה נראים כמו קופסאות שחורות), בתוך רמקולים ועוד. המצלמות הן נסתרות ומי שלא תכנן לשים אותן יתקשה מאד לגלות שיש אותן במקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה