יום שישי, 25 בדצמבר 2015

הכרויות



מהפכה של הכרויות במדינת ישראל, כמו גם ברחבי העולם כולו, מתבטאת בשימוש גובר באינטרנט ככלי שידוך לכל דבר ועניין. העידן המודרני מצטייר כעידן של בדידות, ולכן אתרי הכרויות באינטרנט מהווים למעשה מקום מפגש של נשים וגברים אשר מחפשים זוגיות על כל נדבכיה. האינטרנט מכונה כיון – גן עדן למתביישים, בשל העובדה שהוא נותן במה גם לנשים פמיניסטיות ליזום את הקשרים עם הגברים, והאינטרנט נותן במה ליזום קשרים רומנטיים רבים. יחד עם זאת, המהפכה למעשה רק התחילה והיא רק בראשית דרכה. במקביל לכל ההצלחה ולעלייה במספר המשתמשים באינטרנט, עדיין ניתן למצוא הרבה אנשים אשר מטילים ספק רב בצורה כזו של הכרויות כאלו דרך האינטרנט והיא גם נושאת עמה סוג מסוים של תבוסתנות.




האינטרנט כשוק הכרויות מתפתח -
הופעתה של תקשורת מתווכת מציגה לפנינו סוג חדש של תקשורת בין אישית, כמו גם סוג חדש של מערכת יחסים. אפשר לדמות את העולם שלנו לתיבת נוח, אשר אליה אמורים לעלות זוגות זוגות. מי שלא מצא לעצמו בן או בת זוג, כדאי שיקדים לעשות זאת. יש חברות אשר בהן מתמסדים דפוסי הכרויות שונים והן שידוך. בחברה הישראלית, הן החילונית והן המסורתית, כמו גם בחברה המערבית והמודרנית, מציאת בת זוג או בן זוג נתפסת כפעילות שהיא ממש אישית, אשר מתרחשת באופן מקרי ותלויה לחלוטין בכישוריו ובאחריותו של הפרט. היעדר מסגרות וכללים מוסדרים הופכים את המשימה קשה לאדם הפרטי.

לאדם הממוצע, בגילאי עשרים וחמש עד ארבעים, הוא נחשף בשנה לארבעה עד לשבעה מפגשי הכרויות שבהכרות ראשונה הוא היה רוצה לבדוק הזדמנות של קשר רומנטי אתם. באופן פרדוכסלי, מי שנחלץ לעזרתכם הוא המחשב, אותו מחשב אשר מרחיק אתכם ממפגש עם אנשים, סולל את דרככם לצורות חדשות של הכרויות ונותן לכם אפשרות להכיר מאות פרטנרים פוטנציאליים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה