יום רביעי, 15 ביוני 2016

משכנתא - לקראת רכישת הדירה הראשונה



רכישת דירה ראשונה – כניסה לעולם הנדל"ן המסובך
צעירים רבים, בני המזל אשר יכולים להרשות לעצמם, עומדים בפני רכישת הדירה הראשונה שלהם. רכישת דירה בישראל היא מעין עניין בסיסי, סוג של ביטוח, שכל צעיר מעוניין לרכוש. עם זאת, שוק הנדל"ן בישראל כיום הוא ללא ספק מטורף. מחירי הדירות הם אסטרונומיים, ורק ממשיכים לעלות עם השנים. לאחר שהשגתם הון ראשוני מספק, זה הזמן להתחיל להיכנס לעולם הנדל"ן. בפעם הראשונה אתם נדרשים לראות דירות לטובת קנייה ולא השכרה, לוקחים משכנתא מהבנק וסוגרים חוזה. שוק הנדל"ן וכל תהליך רכישת הדירה הוא מסובך, וכדאי מאוד להבין כיצד התהליך אמור להתנהל, וכמובן כיצד לנהל אותו בצורה נכונה, לפני שמתחילים בכלל.




היו חכמים בבחירת הדירה
זה אולי נשמע ברור מאליו, אך בחירת הדירה צריכה להיעשות בחכמה ובזהירות. בראש ובראשונה – הגדירו לעצמכם סכום מקסימלי למחיר הדירה ואל תחרגו ממנו. המשכנתא גם ככה תלווה אתכם במשך שנים רבות, חשוב שהיא לא תחנוק אתכם לגמרי. שימו לב, אתם נדרשים בכל זאת להון ראשוני בסיסי לקבלת המשכנתא, כך שהמחיר צריך להתאים גם מהבחינה הזו. חשבו לטווח רחוק – אתם קונים דירה, לא שוכרים. קנו דירה אשר מתאימה לתוכניות שלכם לשנים הקרובות. במידה ואתם מתכננים להקים משפחה, חשוב לקנות דירה שמתאימה לכך.

התנהלו בצורה חכמה עם המשכנתא
המשכנתא היא אחד הצעדים הכלכליים המשמעותיים ביותר שתעשו בחייכם. לפני שמגיעים לרכוש דירה, לרוב אין שום סיבה לדעת יותר מידי מה היא משכנתא. אך אם בחרתם לקחת אחת, חשוב מאוד להבין מהי בדיוק משכנתא, מה היא כוללת ומה נדרש מכם. בצעו מחקר מעמיק והבינו את ההשפעה שתהיה למשכנתא על החיים שלכם. בנוסף, בצעו סקר שוק מקיף מבחינת תנאי המשכנתא שהבנקים מציעים לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה