יום רביעי, 15 ביוני 2016

כיצד לקחת הלוואה ללא ערבים?



הלוואה ללא ערבים – לפעמים אנחנו פשוט צריכים אחת כזו
לפעמים אנחנו פשוט צריכים סכום כסף גדול ובמהירות. ישנם מצבים שונים בחיים בהם אנחנו נדרשים לסכום כסף אשר לא קיים אצלנו במזומן. במקרים שכאלו אנו פונים לקחת הלוואה על מנת לקבל את הסכום ולהחזירו במספר החזרים לאורך תקופת זמן ארוכה יחסית. לרוב כשאנחנו לוקחים הלוואה הגורם אשר מעניק לנו את הכסף מבקש ערבים להלוואה. זאת אומרת שאנו צריכים להביא עמנו גורמים אחרים ש"מכריזים" כי הם ערבים להחזרת ההלוואה. במידה ולא נוכל להחזיר את ההלוואה, הערבים הם אלו שיצטרכו להחזיר את הכסף לגורם שהעניק לנו את ההלוואה. עם זאת, במקרים רבים איננו רוצים לערב גורמים אחרים בהלוואה שלקחנו – או שפשוט אין אנשים אחרים אשר יכולים להוות ערבים. במקרים כאלה ניקח הלוואה ללא ערבים. הלוואה ללא ערבים היא הלוואה בסיכון גבוה יותר, ולכן היא תבוא עם ריבית יחסית גבוהה יותר.

לאן כדאי לפנות כאשר מעוניינים לקבל הלוואה ללא ערבים?
כאשר מעוניינים לקבל הלוואה ללא ערבים, יש לפנות לגורמים אשר מציעים הלוואה שכזו. שימו לב, ישנם גורמים שונים המציעים הלוואה ללא ערבים – בחרו בגורם מקצועי, אמין שאתם מכירים. לרוב כדאי לקחת הלוואה ללא ערבים מגופים גדולים ומפורסמים.  לפני שאתם לוקחים את ההלוואה קבעו רף של סכום + זמן אשר תוכלו לעמוד בהחזרים שלו (כולל הריבית). גם אם הדבר יהיה מפתה, אל תתפתו להצעות שנדמות משתלמות במיוחד אך לא תוכלו לעמוד בהן.




מה כדאי לדעת לפני שלוקחים הלוואה ללא ערבים?
שימו לב, קיימים גורמים מפוקפקים אשר מציעים הלוואות שנדמות משתלמות ביותר. יש להזהר מהם. בדקו טוב טוב ממי אתם לוקחים את ההלוואה. אם העניין נראה מפוקפק – פשוט תתרחקו. בנוסף כאשר אתם לוקחים את ההלוואה קראו טוב טוב את האותיות הקטנות בהסכם עליו אתם חותמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה