יום שלישי, 24 במאי 2016

הלוואות לפתיחת עסק - מה צריך על מנת לקבלן

כדי שתוכלו להקים עסק חדש, אתם כמובן צריכים לרוב לפנות לגופים שונים ולבקש מהם הלוואות לפתיחת עסק. אתם פונים בין השאר לבנקים, לחברות אשראי, לחברות מימון, לקרנות פרטיות וציבוריות, ולכל מי שרק מוכן כמובן לספק לכם הלוואה בתנאים נוחים. אבל לפני שאתם רצים ומבקשים מכל גורם אפשרי הלוואות לפתיחת עסק, כדאי לעצור לרגע ולהבין מה אתם בכלל צריכים בשביל לקבל את ההלוואות, ובאילו תנאים יש לעמוד.

הדברים אשר כדאי לדעת בנושא


קודם כל, תמיד כשמבקשים הלוואות לפתיחת עסק להציג תכנית עסקית מפורטת, להסביר את החזון העסיק, ולהסביר במה אתם מתכוונים להשקיע את סכום ההלוואה, וגם להראות מסוגלות כדי שתוכלו להחזיר בעתיד את ההלוואה. נוסף על כך, כדי שהסיכויים שלכם לקבל הלוואות לפתיחת עסק יגברו, אתם צריכים להוכיח איתנות פיננסית. אם למשל בעבר היה לכם עסק כושל שגרם לכם להסתבך בחובות וחשבון הבנק שלכם עוקל זה עלול מאד להקשות עליכם לקבל את ההלוואה (אם כי בגופים חוץ בנקאיים, יהיה לכם בכל זאת קל יותר לקבל הלוואה גם במקרים כאלו). שימו לב שכמובן שאם יש לכם ניסיון עסקי טוב מקודם כדאי להציג אותו, אבל גם אם אין לכם שום ניסיון עסקי זה בסדר גמור. יש היום אף קרנות מיוחדות בחסות המדינה שאמורות לעזור לכם לקבל הלוואות לפתיחת עסק גם אם אין לכם שום ניסיון - בדגש על צעירים שסיימו שירות צבאי או לאומי.

האם כדאי שיהיה ליווי מקצועי?

אם אתם רוצים לקחת הלוואות לפתיחת עסק כדאי גם לפנות במקביל לגורם שילווה אתכם ויעזור לכם. אפשר ואף רצוי לפנות לעורך דין או רואה חשבון שמכירים היטב את הנושא והם יסבירו לכם באופן מפורט את כל התנאים הנדרשים לקבלת ההלוואה. הם גם יעזרו לכם לבנות תכנית עסקית מפורטת במיוחד.

הלוואות לפתיחת עסק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה