יום רביעי, 4 במאי 2016

יועץ משכנתא לבית החדש שלכם


שיהיה בשעה טובה, החלטתם לרכוש נכס או לחילופין לשפץ את הבית שלכם, אבל מה עם המשכנתא? ההחלטה לקחת משכנתא איננה פשוטה כלל וכלל, יש לבדוק אלמנטים רבים, לפני שלוקחים משכנתא ובדרך כלל מומלץ ואף רצוי להשתמש בשירותי יועץ משכנתא. יועץ משכנתא עשוי להסדיר לכם את המחשבות אשר מתרוצצות לכם בראש ולהבהיר לכם את המושגים השונים בתחום המשכנתאות. בנוסף לכך, יועץ משכנתא יכול לחסוך לכם אלפי שקלים צריך לזכור כי מדובר בסכום משמעותי אשר יתלווה אליכם במהלך העשור עד שלושת העשורים הבאים. לכן יועץ משכנתא כל כך חשוב ונחוץ על מנת לקבל את המשכנתא המותאמת ביותר על פי גובה המשכורת, הגיל, המצב המשפחתי וכדומה. כיום יש מספר מסלולי משכנתאות ועל יועץ משכנתא להתאים בין המסלולים השונים לבין אותם פרמטרים שונים על מנת שתוכלו לעמוד בהחזרי המשכנתא. יועץ משכנתא יוכל להציג בפניכם את המסלולים המוכרים ביניהם משכנתא בריבית קבועה שאינה צמודה למדד והיא ניתנת לתקופה קצרה באופן יחסי או את האופציה הפופולארית – הלוואה בריבית קבועה צמודה למדד אשר מבטיחה החזר קבוע אשר כמעט ולא משתנה כלל, אך תמיד כדאי לברר על מסלולים נוספים שפחות מוכרים.



 
מה חשוב לדעת כאשר בוחרים יועץ משכנתא?
המקצוע של יועץ משכנתא הפך להיות נפוץ יותר בתקופה האחרונה, אך לא כל היועצים הינם מקצוענים ומכירים את התחום בצורה מספקת. כאשר בוחרים יועץ משכנתא חיצוני, חשוב לפנות ליועצים בעלי ניסיון מוכח, שעובדים בתחום כבר מספר שנים, עובדים בצמוד עם הבנקים בכל מיני סוגים של לווים.

עליכם לוודא כי יועץ משכנתא שאתם מקבלים הוא על ידי אדם מוסמך אשר מתמחה במתן ייעוץ למשכנתאות ולא על ידי פקיד או נציג בנק. בנוסף כאשר אתם מבקשים יועץ משכנתא, עליכם לוודא כי היועץ עונה על כל שאלותיכם וכי תשובותיו ממצות את הנושאים העולים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה