יום רביעי, 4 במאי 2016

כיצד ניתן לבצע הכנה לGMAT?



מבחן GMAT הינו מבחן קבלה לתואר שני במנהל עסקים בישראל ובחו"ל
בין אם ברצונכם להמשיך לתואר שני במנהל עסקים בארץ או בחו"ל, עליכם לעבור מבחן GMAT, אשר נדרש על ידי רוב האוניברסיטאות והמכללות. מבחן זה נערך באנגלית וכולל ארבעה חלקים- כתיבה אנליטית, הסקה משולבת, חלק כמותי וחלק מילולי, אשר רובם במבנה של שאלות רבות בחירה (שאלות אמריקאיות), מלבד חלקים מסוימים.



הכנה לGMAT בצורה נכונה חשובה להצלחתכם במבחן
כאשר אתם ניגשים אל הכנה לGMAT, עליכם לקחת בחשבון את היכולות האישיות שלכם ולדעת על מה לעבוד בכדי להצליח. מבחן הGMAT נועד בכדי להעריך את יכולותיו של הנבחן בהסקה מתמטית, מילולית ובסגנון התבטאות, והנחת היסוד שבכתיבת המבחן הינה שמיומנויות אלה נרכשות במהלך השנים בעת הלימודים בבית הספר היסודי, התיכון ובאוניברסיטה. למרות האמור, הוכח כי הכנה לGMAT בצורה נכונה משפרת משמעותית את הציון הסופי, וכי ציון אדם אשר נעזר בקורס הכנה יכול להשתפר גם במאה נקודות. במידה והנכם בעלי משמעת עצמית טובה ויכולת ראייה ביקורתית, תוכלו להיעזר בחומרים האינטרנטיים על המבחן, אשר יסייעו לכם בהכנות אליו גם ללא לקיחת קורס מקצועי. אולם אם הנכם זקוקים למסגרת ולעין בוחנת חיצונית, כדאי שתעזרו באחד מהקורסים הרבים המוצעים כיום בשוק כהכנה למבחן הGMAT.
חשוב לזכור כי דרך חישוב הציונים במבחן מורכבת ולא מותרת לפרסום, ולכן קשה ביותר לחזות את הציון הסופי של כל אדם על בסיס הלמידה המקדימה שלו.

הכנה לGMAT יכולה להיעשות במספר דרכים יעילות
כל הכנה לGMAT, בין אם הינה בקבוצות, בצורה עצמאית או בקורס המועבר על ידי חברה חיצונית, תוכל לסייע לכם בשיפור ציון מבחן הGMAT שלכם, והיות ומדובר במבחן בו לא ניתן לערער על התוצאות ובדיקה חוזרת עולה כסף רב, כדאי להשקיע בהכנה מקדימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה