יום שני, 23 במאי 2016

פאות - התאמה ושמירה

אם אתם רוצים לבחור פאה עבור כיסוי הראש שלכם, לא משנה מאיזו סיבה, חשוב מאד להביו מהם הנתונים של הפאה. בחירת פאות היא בחירה קריטית מאד, כי אתם הולכים עם הפאה במשך רוב שעות היממה, והתנהגות נכונה עמה ובחירה בפאה המתאימה, תאפשר לכם מיצוי טוב יותר של החוויה. לכן, להלן מספר טיפים לשמירה על פאות והליכה איתן, כדי שהן ישמשו אתכם לתקופה הארוכה ביותר האפשרית, ואתם לא תצטרכו לקנות פאה חדשה בכל חצי שנה.

כמה טיפים קטנים שיעזרו לכם

קודם כל שמרו היטב על הפאה שלכם אל תנסו לעשו תעליה מבחנים. רצוי מאד שלא לנסות למתוח את השערות שעל הפאה, ולא לתלוש אותן - זה יהרוס את הפאה כולה ויפגע במרקם שלה וחבל שכך. רצוי לא להתעסק יותר מידי עם השערות שעל הפאה כדי שהיא תישאר נעימה ואיכותית. כשאתם הולכים לבחור פאות שימו לב שחשוב לבצע התאמה בין הגודל של הרשת לבין הגודל של הראש שלכם. פאה שהיא לוחצת מידי על הראש היא בוודאי לא נעימה, ומצד שני פאה רפויה מידי עלולה ליפול, ולכן חשוב שההתאמה כאן תהיה מושלמת. בחרו אך ורק פאות שאתם אוהבים את העיצוב שלהן, ואל תתפשרו בנושא! לכל אחד תחמיא פאה אחרת לגמרי עם שיער שונה, והקפדה על הנושא תאפשר לכם ליהנות ממראה נעים יותר.

מה עושים כשמורידים את הפאה?

רצוי מאד להוריד פאות מהראש כשאין בהן שום צורך - במקלחת כמובן שכדאי להוריד את הפאה, ורצוי מאד להוריד את הפאה גם כשהולכים לישון. מדוע? הקרקפת שלנו צריכה גם לנשום, כי פאות מבחינתן הן כמו כיסוי ראש וכובע לכל דבר ועניין. כשהפאה לא עליכם, הניחו אותה על מתלה מיוחד כדי לשמור על הצורה שלה.

פאות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה